Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoonlahteen avattu uusi itsepalvelukirppis

Vierailija
03.09.2014 |

Iso-kippari nimeltään.
Siistin ja valoisan oloinen paikka

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan myynyt täällä? Olis kiva kuulla miten on mennyt tavarat kaupaksi. Ite oon käynyt muutaman kerran asiakkaana ja on ollut joka kerta aika hiljaista, ainakin akseliin verrattuna.

Vierailija
2/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis puhutteko kipparinkatu 2??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhalla ostarilla.

Vierailija
4/16 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt tuon merkille. Epäasiallista :(. Tosi kivalla paikalla kylläkin

Vierailija
5/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä maksaa pöytä ja missä tarkalleen on?

Vierailija
6/16 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 e ja siinä vanhalla ostarilla (ankkuri) Kävin siellä tänään ja halvalla oli varsinkin lastenvaatteita. Paljon halvempaa kuin esim. Mankkaalla.

Vierailija
7/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala paikka. En suosittele.

Vierailija
8/16 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä myydään jotain 80-luvun vaatetta ja kamalan nuhjuisia tavaroita/vaatteita.
Itse koluan paljon kirppareita ja tämä saa kyllä arvosanakseen 6/10.
Siellä on naistyöntekijä joka on todella ilkeä ja töksäyttelevä asiakkaille, haukkuu päin naamaa pahimmassa tapauksessa:/

Vierailija
9/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy niitä, jotka mollaavat jotain yritystä ja esittävät perättömiäkin kommentteja. Yleensä sellaiset henkilöt paljastuvat valehtelijoiksi ja vieläpä varkaiksikin. Valittajia siis löytyy aina ja valituksen aiheita keksitään omasta likaisesta mielikuvituksesta. Myös kilpailevien yritysten on huomattu olevan kateellisia.

Iso-Kippari on mielestäni hyvä ja viihtyisä käytetyn tavaran ostospaikka ja hyllyissä on monipuolista tavaraa ja mm. edullisia vaatteita lapsille ja aikuisille. Henkilökunta on myös kohteliasta ja avuliasta. 

Vierailija
10/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi, kun kävin kirpparin pitäjät mies ja nainen väittelivät kovaan ääneen jostain mitättömästä asiasta,jota en enää muista. Mutta mies oli toisella puolen hallia ja nainen kassalla ni kuului kyllä hyvin, kun kailottivat Tyylin se mies syytti vaimoaan jistain ja vaimo väitti takas. Huoooh. Muutenki ei kovin paljon sellaista tavaraa mitä itse, joten käyn vain jos sattuu olemaan asiaa espoonlahteen. Lanttila vantaalla on mielestäni hyvä.

Vierailija
11/16 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyviä kokemuksia kys. kirpparilta.

Vierailija
12/16 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siellä on 1v synttärit. Täytyy käydä katselemassa!

Vierailija
13/16 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohtinut pöytäpaikan vuokraamista. Onko kenelläkään täällä kokemusta ko. kirpputorista? Millainen tavara menee? Varastetaanko paljon? Kannattaako lähteä myymään?
Terv. Kirppareista hullaantunut!

Vierailija
14/16 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huonoimmista kirppiksistä. Nuhjuinen paikka ja aina vaan samat tavarat myynnissä. Työntekijöissäkään ei kehumista ole.

Vierailija
15/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kirpputorilla vallitsee todella alhainen hintataso. On vaikeaa saada myytyä tuotteita yhtään kalliimmalla kuin 0,50€ tai 1€. En tiedä onko tämä vain omaa kuvitelmaa, mutta tälläisessä ajatuksessa minä elän.

Vierailija
16/16 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaa ei ole olemassakaan enään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi