Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi on herkkupäivä! Tänään olen syönyt aamupalaksi kaksi maraboun suklaalevyä

Vierailija
14.08.2021 |

Mitä hakisin lounaaksi? 🤔

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tykkään kyllä herkuista, mutta 2 suklaalevyä varsinkaan aamulla ei kyllä uppoaisi. 

22/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten itsensä ahtaminen tuolla tavalla voi olla nautinnollista. Kohtuudella kaikkea, niin ei tule sellaisia himoja, että pitää vetää kaksin käsin "herkkuja" ja oikein odottaa sitä. Itse en kiellä itseltäni mitään, mutta ei minun ikinä kyllä teekään mieli suklaata, karkkia yms. Hyvä olo ja sen ylläpitävä syöminen on ihan parasta. Ei mitään "repsahteluja" ja ruokakoomia tai -morkkiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään kun ihmiset lihoo muodottomaksi kasaksi

Vierailija
24/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä herkutellaan tänään tortilloilla, nam.

Vierailija
25/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä hiton älyä tommosessa on! Koko viikon kärvistelee nälissään,sitten on herkkupäivä. Voi per***e.

Ihan sama kuin lapsen karkkipäivä! Istten vedetään kaksinkäsin karkkia.

Mitä hiton hyötyä tuosta muka on?

Ei mitään!

Sillä mielihyvällä mitä herkuttelusta saa, niin pärjää hyvin viikon verran. Ei kiristä pipo ja on rennompi mielikin

Eli kyllä se ainakin mielialaan vaikuttaa. Kannattaisi kokeilla niin ehkä tuo nalkuttaminenkin hellittäisi. 😉

Vierailija
26/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä hiton älyä tommosessa on! Koko viikon kärvistelee nälissään,sitten on herkkupäivä. Voi per***e.

Ei mitään!

Sillä mielihyvällä mitä herkuttelusta saa, niin pärjää hyvin viikon verran. Ei kiristä pipo ja on rennompi mielikin

Eli kyllä se ainakin mielialaan vaikuttaa. Kannattaisi kokeilla niin ehkä tuo nalkuttaminenkin hellittäisi. 😉

Kaksi suklaalevyä ei ole herkuttelua. Se on ahmimishäiriötä.

Vierailija
27/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun ap tekee lounaaksi mieli? Itse aloin tämän ketjun myötä himoita yrttivoipatonkia 😋 en jaksa lähteä hakemaan eikä tarvitsekaan, kun tuli eilen+tänään tuhottua sipsipussi, se saa riittää.

Vierailija
28/28 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään!

Kaksi suklaalevyä ei ole herkuttelua. Se on ahmimishäiriötä.

No mulle riittää yksikin mutta en silti nalkuta tiukkapipoisena täällä muille jotka herkuttelee reilummin. Toiselle riittää vähempikin ja toinen haluaa enemmän. Olemme erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän