Parhaat topatut urheiluliivit?
Suosittele hyviä liivejä. Pirteä ulkonäkö plussaa. Sais olla vähän topatut kun kokoni on vaan 70A ja toppaamattomista kännit törröttää läpi.
Kommentit (4)
Eivät hiosta yhtään sen enempää kuin toppaamattomatkaan. Mulla näkyy Shock Absorber -perus urheiluliiveistä todellakin nännit läpi. Mielestäni se on mautonta, katsoi kukaan tai ei.
Shock Absorberilla on hyvä topattu malli Pump top. Adidaksella on kiva malli myös, se niiden ihan perus, en muista nimeä. Lorna Janella tosi nättejä, mutta hintavia...kestävät kyllä hyvin.
Kevyeen liikuntaan saa edullisesti ja ihan hyviä myös H&M:stä.[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 14:31"]
Eikös topatut liivit hiosta urheillessa? Minulla jotkut Shock Absorber tms liivit, eivät ole topatut mutta ei niistä nännit (huom ei kännit) paista läpi. Eikä jumppatunneilla kukaan todellakaan katselekaan toisten naisten rintoja.
[/quote]
Mulla on Anitan muotoonommeltuja, toppaamattomia liivejä, eikä todellakaan mikään paista läpi.
mä olen myös h&m:n topatulla mallilla pärjännyt. mulla ongelmana rinnan muoto, niin tykkään että toppaus tasoittaa sitä. saisi tosin olla hakaskiinnitys niissä..
Eikös topatut liivit hiosta urheillessa? Minulla jotkut Shock Absorber tms liivit, eivät ole topatut mutta ei niistä nännit (huom ei kännit) paista läpi. Eikä jumppatunneilla kukaan todellakaan katselekaan toisten naisten rintoja.