Tytön nimeksi Anuliina?
Kommentit (25)
ihan söpö, mutten itse pystyisi ikinä ottamaan vakavasti naista jonka nimi olisi anuliina
Söpö, kyllä, vauvalle ja taaperolle... Aikuiselle vaikea kuvitella
Miksi tuo anus pitää repiä aina mukaan. Jos ehdotettaisiin nimeä Anu, tulisiko heti vastaukseksi "Anus on parempi"
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"]
Söpö, kyllä, vauvalle ja taaperolle... Aikuiselle vaikea kuvitella
[/quote]
Minä tunnen yhden aikuisen Anuliinan. Ihan hyvin sopii aikusellekin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:57"]Söpö, kyllä, vauvalle ja taaperolle... Aikuiselle vaikea kuvitella
[/quote]
Noin on sanottu monesta nimestä, tuskinpa tuleva sukupolvi tulee mistään niin ajattelemaan, kun heidän keskellä kasvaneet.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:03"]Mä tunnen yhden Ainuliinan :)
[/quote]
Oi, vielä kivempi :)
AP
Ehkä silti parempi repiä tuo anus tässä mukaan. Ihan kiva nimi, mutta on siinä se riski että Anuliina voi koulussa kivasti sitten taipuisasti anusliinaksi muuttua ja sitten kivasti perseliinaksi hauskasti myös taipua saattaa.
Noniin, nyt tunnustan. Nimeni on Anu, ja tyttönimeni Saarinen (sukunimi muutettu, samantyylinen kuitenkin). No, tietysti nimi lyhennettiin aina Anu S. Ei minua siitä koskaan kiusattu, yläasteella vähän naljailtiin
Tunnen yhden anuliinan, häntä on koko sen ajan kutsuttu nenäliinaksi. Ehe-ehe.
Kaikki Anuliinat, Akuliinat, Pauliinat ja Otteliinat kuulostavat hirveiltä. Nenäliina!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:03"]Mä tunnen yhden Ainuliinan :)
[/quote]
Ap, ota Ainuliina!! :)
Mistä tahansa saa aihetta kiusaamiseen jos niikseen tulee. Jos ei nimestä, niin sitten hiusten väristä, nenän koosta, korvien asennosta, pituudesta, ujoudesta, kovaäänisyydestä, vaatteista, vanhemmista, sisaruksista... Ei kiusaamisaspektin takia kannata jotain nimeä hylätä...
Aloin nyt harkita tuota Ainua. Ainu Kristiina :)
ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:12"]Mistä tahansa saa aihetta kiusaamiseen jos niikseen tulee. Jos ei nimestä, niin sitten hiusten väristä, nenän koosta, korvien asennosta, pituudesta, ujoudesta, kovaäänisyydestä, vaatteista, vanhemmista, sisaruksista... Ei kiusaamisaspektin takia kannata jotain nimeä hylätä...
[/quote]
näin on. Joku, jolla on todella hölmö nimi, ei kiusata, toista taas kyllä. Jos opetettaisiin lapsillemme itseluottamusta, eikä pelkoa joka asiasta, mistä saatetaan kiusata.
Veikkaan, että vanhempien pelko kiusaamisesta siirtyy lapseen. Ja sitten kiusaajat "haistaa" sen heikon, jota voi pompotella
Eikö Akuliina olisi parempi?