Pyyntö Venäjä-mielisille internetkeskustelijoille
Olen huomannut merkillisen ilmiön seuratessani viimeaikaista keskustelua internetissä koskien Venäjää (ja Ukrainaa). Oli kyse sitten ketjusta täällä tai jollain muulla keskustelupalstalla, tai jonkun uutissivuston kommentointiosiossa, niin aina löytyy tusinoittain niitä, jotka jankkaavat: "Miksei ketään kiinnosta USA:n hirmuteot??? NATO on suurin terroristijärjestö!!!!!"
Haluaisin kysyä näiltä henkilöiltä, miten jonkun toisen pahat teot tekevät toisen teoista vähemmän pahoja? En ota tarkemmin kantaa siihen, kuinka totta kyseinen väite on (henk. koht. ajattelen, että myös USA on tehnyt virheitä). Tämä USA:n tekojen jalustalle nostaminen on kuitenkin ainoa argumentti, jota olen Venäjä-mielisten nähnyt käyttävän. Sen ilmiselvä tarkoitus on vain tyrehdyttää ja vaientaa keskustelu, eikä se ole mitään todellista vuoropuhelua käsiteltävänä olevasta aiheesta. Kumpuaako Venäjä-mielisyys siis ainoastaan USA-vihasta? Siltä se minusta vaikuttaisi. Osaako kukaan Venäjä-mielinen puolustella Venäjän tekoja millään muulla kuin hokemalla "mutta kun USAkin!!!!;(;(("?
Pyytäisinkin teitä siis joko keskustelemaan itse aiheesta tai sitten olemaan kirjoittamatta. Lopettakaa kuitenkin tuo jankkaus sellaisten uutisten kommentoinnissa, johon se ei millään tavalla liity. USA:n arvostelullekin on oma aikansa ja paikkansa.
Kommentit (23)
Eihän se haittaa mitään jos Valio ei voi viedä juustoa Venäjälle ja syömme ne itse.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:33"]Eihän se haittaa mitään jos Valio ei voi viedä juustoa Venäjälle ja syömme ne itse.
[/quote]
Juuri näin, Arlan tuotteet pois kaupoista ja Valion tuotteet tilalle.
Mitäs pahaa Venäjä muka on tehnyt?