Naiset, ajatteko käsikarvat?
Minulla aivan hirveän rumat pitkät ja tiheät käsikarvat, onneksi sentään vaaleat. En ole niitä ikinä ajanut, mutta varmaan pitäisi.
Kommentit (12)
En, tosin ei ole sen enempää karvoja käsissä kuin normaalilla naisella vaikka naamassa. En ala ajamaan käsiä tai naamaa, ainoa näkyvä ero voisi olla viilto terästä.
Ajan. Vaikka on vaaleat karvat niin olen ajellut jo teinistä saakka. Pidän sileästä, samettisesta ihosta.
Jos ajat käsikarvat - ihan niinkuin muutkin karvat vaatii säännöllistä hoitamista ja ajamista ettei ala näyttää piikkisialta.
En, en ole ikinä edes ajatellut sellaista.
Yhdellä tutulla naisella on kuitenkin sellaiset käsikarvat, että jos minulla olisi samanlaiset, niin ne lähtisivät ja pysyisivät pois aina ja ikuisesti. Karvat olivat varmaan jotain pari senttiä pitkät, vaaleat ja niitä todella riitti.
Ajelen. On tummat ja niitä on niin paljon, että käsivarret näyttäisivät miehekkäiltä, jos en ajelisi.
Käsi, käsivarsi, sormet vai kaikki? Ajolaite, kemikaali vai höylä? Entä reidet, niska ja vatsa.
En. Karvat ovat luonnollisia ja en ala markkinatalouden uhriksi. Säästyy luonto ja iho kemikaaleilta kun ei aja käsikarvoja.
En, enkä säärikarvojakaan. Ovat täysin olematonts vaaleaa nukkaa, joten jos joku ne valoa vasten kyttäämällä kytäten saa nähtyä iholtani, niin omapa on ongelmansa.
Kainalot ja jalkoväli ovat ainoa mitä ”ajelen” (siis sokeroin), koska vaikuttaa omaan mukavuuteeni. Muu saa olla.
Ajan. Käsikarvat ovat vaaleat, mutta pitkät ja tuuheat. Niitä on oikeasti miljoona ja ne on 2 cm pituiset. Kuin turkki kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Käsi, käsivarsi, sormet vai kaikki? Ajolaite, kemikaali vai höylä? Entä reidet, niska ja vatsa.
Mulla kasvaa vatsassa pystysuora karvaviiva ja inhoan sitä, vaikka onkin ihan ihan vaalea. Nainen olen, mutta jotenkin liikakarvainen. Olen epäillyt PCOSää.
En.. Ei tosin edes ole.. Saatoin kyllä joskus epiloida ne (muistelen🤔🤷♀️), eivätkä ole kasvaneet takaisin.
Epilointi sai myös jalkakarvat harventumaan. Ne tosin ovat tummat. (en ole vuosiin epiloinut).