Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäaseman silmäsairaala - kokemuksia?

Vierailija
02.09.2014 |

Kiinnoistaisi silmien laserleikkaus - onko kellään kokemuksia, millainen paikka?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat asiakkaita. Lasien hankinnassa Silmäasemalla höynäyttivät vanhempiani. Työväen aatetta kannattavalle ja 45 vuotta omaa yritystä pyörittäneelle 74-vuotiaalle isälleni oli myyty Burberryn kehykset. Kun loppusumma oli huikea, isäni oli hyväntuulisesti naurahtaen puhunut "kaupan tekijäisistä" samalla seteleitä lappaen. Myyjä oli ojentanut ruudullisen silmälasikotelon. Äitini näytti koteloa minulle ja oli pahoillaan. Isä oli ostanut 2000 € maksaneet lasit ja sai "nuin ruman" kotelon "kaupantekijäisinä". Burberry.

Vierailija
2/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasit painoivat isän nenää ja korvia. Kävi kaksi kertaa Silmäasemalla " mukauttamassa sankoja käyttäjän mukaiseksi". Pöydällä lojuvat käyttökelvottomina isäni lasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen itse kahdet lasit ostanut silmäasemalta, yleensä jollain kaksi linssiä yhden hinnalla-alella, ja ollut ihan tyytyväinen. Sieltä on löytynyt sopivan pienet pieninaamaiselle ihmiselle.

Mutta tässä kysyin kuitenkin siitä sairaalasta. 

Vierailija
4/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuhihnaperiaatteella tekivät leikkauksen, uutta sisään kun edellinen asiakas vielä pöydällä - noin niinku kärjistäen. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan, et ole varsinaisesti asiakas vaan he palvelevat sinua, sinun tulee olla kiitollinen ja nöyrä. Jos leikkaus menee hyvin niin mikäs siinä, jos ei niin voi voi. Ei paljoa hyvää sanottavaa.

Vierailija
5/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000€ silmälasit? Niillä sietää saada jo röntgenkatseen. Burberryn sangat maksaa joku 200-250€, joten linssit ovat maksaneet noin 1800€. Vau, tolla hinnalla saisi jo lähes laserleikkauksen molempiin silmiin tai ihan kohtuullisen teleskoopin planeettojen tiirailuun. Ei ihan uskottava toi juttus.

Vierailija
6/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 00:50"]

Liukuhihnaperiaatteella tekivät leikkauksen, uutta sisään kun edellinen asiakas vielä pöydällä - noin niinku kärjistäen. Asiakaspalvelusta ei tietoakaan, et ole varsinaisesti asiakas vaan he palvelevat sinua, sinun tulee olla kiitollinen ja nöyrä. Jos leikkaus menee hyvin niin mikäs siinä, jos ei niin voi voi. Ei paljoa hyvää sanottavaa.

[/quote]

Ai harmi. :(  Mutta leikkaus ilmeisesti meni hyvin?

Olen lukenut, että Eiran sairaalassa mentäisiin myös liukuhihnamentaliteetilla ja lääkärikin olisi tympeä (mutta osaava). 

Vierailija
7/22 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/22 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin leikkauttamassa silmäni Leppävaaran Silmäsairaalassa ja sain huippuhyvää palvelua!

Vierailija
9/22 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on se harhaluulo että yksityisillä lääkäriasemilla saisi parempaa palvelua kuin julkisella puolella. Siellä on nimenomaan liukuhihnameininki, koska tulosta pitää syntyä nopeaan tahtiin, jotta omistajat saavat täytettä tilillensä. Jos yksityiselle menee itseään hoidattamaan, kannattaa muistaa ettei odota liikoja.

Vierailija
10/22 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vuosi sitten Tampereen Silmäsairaalassa FemtoLasik -leikkauksessa ja sain todella hyvää hoitoa ja asiakaspalvelua, ei mitään valittamista.

Vierailija
11/22 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:18"]

Ihmisillä on se harhaluulo että yksityisillä lääkäriasemilla saisi parempaa palvelua kuin julkisella puolella. Siellä on nimenomaan liukuhihnameininki, koska tulosta pitää syntyä nopeaan tahtiin, jotta omistajat saavat täytettä tilillensä. Jos yksityiselle menee itseään hoidattamaan, kannattaa muistaa ettei odota liikoja.

[/quote]

Tehdäänkö julkisella puolella sitten näönkorjausleikkauksia?

Vierailija
12/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia kokemuksia silmien laserleikkauksesta, Tampereeelta?

Vierailija
13/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄykää hyvät ihmiset VIrossa leikkauttamassa ne silmänne, tulee paljon halvemmaksi.

Vierailija
14/22 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde Viroon.

Vierailija
16/22 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y.o. linkistä näkee mitä käy kun yrittää päästä halvalla.

Silmäsairaalasta tiedän sen, että sinne on valittu kokeneita ja ammattitaitoisia kirurgeja. Ainakin osalla on myös tohtorin tutkinto. Yksityipuoli yleensäkin tuntuu myös kouluttavan kirurgejaan julkista enemmän ja pitävät kirurgiensa osaamisen viimeisimmän tietotaidon mukaisena.

Ikävä kyllä, julkisella löytyy erikoistuvia pintaliitäjiä, jotka päätyvät alalle koska se on coolia ja näyttää hyvältä. Sitten siellä on myös näitä eläkepäivänsä saavuttaneita vanhan kansan tohtoreita, jotka tekevät työnsä asenteella "Näin sitä kuule poikaset tehtiin jo sotienkin jälkeen" -asenteella.

Hyvällä tuurilla julkisellakin pääsee ihan peruspätevän kirurgin hommiin, joka ei vain jostain syystä ole saanut muualta töitä.

Vierailija
17/22 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Hämeenkadun Silmäsairaalassa aivan hyvää ja ystävällistä palvelua kaikin osin, suosittelen. :-)

Vierailija
18/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Vaasan silmäaseman silmäsairaalassa ja sain niin hyvää palvelua ja leikkauskin meni niin hyvin.

Lääkäri oli niin mainio ja maanläheinen ihminen kuin olla ja voi.

Hoitajat oli iloisia ja kohteliaita, ei tarvinnut lähteä silmät kipeinä kotia, hoito-ohjeet olivat selkeät ja tarvittaessa saa soittaa, jos kysymyksiä tulee.

Siellä hommat todellakin toimi joka suhteessa.

Vierailija
19/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laserleikkauksessa.

Kuukauteen en nähnyt muuta kuin sumua, jouduin olemaan saikulla, jota minulle ei maksanut työnantaja eikä Kela...

Seurasi hirvittävät riidat, leikkaava lääkäri uhkaili minua sen jälkeen, kun olin jättänyt valituksen.

Vielä kolme vuotta myöhemminkin minulla on näkemisen kanssa ongelmia ja joudun pitämään silmälaseja, joilla nyt korjataan tuota virhettä.

Potilasvahinkokeskus ei nähnyt virhettä eikä siten korvattavaa.

Jos kuitenkin menet, älä valitse tätä "Suomen kokeneinta ja parasta" lääkäriksesi, sillä tuo tapulijättö pilasi minun silmäni. En voi mainita nimiä, mutta kyllä sieltä ihan asiallistakin lääkäriä löytyy.

Hoitajat ja optikot ovat asiakaspalvelijoita viimeiseen asti, siitä plussaa.

Vierailija
20/22 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin laserleikkauksessa.

Kuukauteen en nähnyt muuta kuin sumua, jouduin olemaan saikulla, jota minulle ei maksanut työnantaja eikä Kela...

Seurasi hirvittävät riidat, leikkaava lääkäri uhkaili minua sen jälkeen, kun olin jättänyt valituksen.

Vielä kolme vuotta myöhemminkin minulla on näkemisen kanssa ongelmia ja joudun pitämään silmälaseja, joilla nyt korjataan tuota virhettä.

Potilasvahinkokeskus ei nähnyt virhettä eikä siten korvattavaa.

Jos kuitenkin menet, älä valitse tätä "Suomen kokeneinta ja parasta" lääkäriksesi, sillä tuo tapulijättö pilasi minun silmäni. En voi mainita nimiä, mutta kyllä sieltä ihan asiallistakin lääkäriä löytyy.

Hoitajat ja optikot ovat asiakaspalvelijoita viimeiseen asti, siitä plussaa.

Lisään, että tämä Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä