miksi tyynyt litistyvät niin äkkiä?
Sain kesällä jättityynyn sänkyyn. Oli ihanan pullea yms ja nyt se litistyy heti kun laskee pään siihen :( eikä johdu siitä että olis halpa tyyny.
Kommentit (9)
Sama vika täällä. Senpä vuoksi ostan nykyään tyynyt ikeasta. Huippuhyvän vaahtomuovityynyn saa kympillä, ja kestää saman aikaa kun kalliimmat. Hieman ärsyttäis ostaa 6-12kk välein viidenkympin tyyny. Onneks ikea on ratkassut tän(kin) asian. :)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:30"]teillä on tavallista isommat päät.
[/quote]
Mulla on pää aika pieni suhteessa mun kokoon :D
Tempur on ollut ainakin mulle hyvä.
Vaahtomuovityyny? Sellainen muotoiltu vai onko sisällä vaahtomuovisilppua?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:43"]Vaahtomuovityyny? Sellainen muotoiltu vai onko sisällä vaahtomuovisilppua?
[/quote]
Taitaa olla jtn untuvaa tai jtn.
Hyvä untuvatyyny ei litisty, jos sitä pesee tarvittaessa. Ennen päälliskangas kuluu puhki.
Tyynyt pitää pestä aika usein, että pysyvät hyvinä. Tempurin erikoistyynyt eivät oikein hoidettuina litisty ihan hetkessä, mutta kaikki eivät pidä niiden rakenteesta, nehän eivät ole mitään ihania pehmotyynyjä.
Oon huomannut saman. Ostin kaksi kuukautta sitten laadukkaat tyynyt meille, nyt jo littanoita. Toinen on kerran pesty, hiukan siitä muhkeutui. Huonoa laatua myyvät laadukkaina.