Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei mene gynelle.

Vierailija
14.08.2021 |

Niin. Heti aluksi sanon, en vedä kuivaan toosaan ilman esileikkejä. Vaimoni on joka kerta saanut vähintään yhden orgasmin ennen yhdyntää, lisäksi käytössämme on liukuvoide ja kaikki siis luistaa hyvin. Mutta sitten itse ongelmaan, yhdyntä ei ole nautinnollista vaimolleni, koska se sattuu häneen ja varsinkin kun työnnän hitaasti penistäni sisään. Vaimoni on synnyttänyt 2 lastakin, mutta penikseni ei vaan mene sisään ilman kipuja. Mikään liian paksu penikseni ei varmasti ole, täytyi mitata ympärys, eli 16,5 cm on ympärysmitta, joten ei varmasti ainakaan se ole syynä. Onko muilla mammoilla mitään hajua, mistä tässä on kysymys?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ylikireät lantintionpohjan lihakset, eikä saa rentoutettua pillua. Sama vika on ollut vaimolla  aina.  Nykyisin vanhempana jo minun 15cm ympärysmitta tekee tiukkaa. Omaan vaimooni ei olisi sinun 16,5cm edes koskaan mahtunut. Minulla oli 16cm dildo, eikä sitä saatu mitenkään sisään vaikka oli vaimostakin houkuttelevan paksuinen ja kokoinen. Ei mahtunut  niin ei mahtunut.  Synnytykset, 4,  eivät vaikuttaneet mitään pillun kokoon. Olisin toivonut, että olisi tullut vähän väljemmäksi.

Pillufyssari voisi autaa, ei gyne.

Vierailija
2/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä minun korvaan endometrioosilta. Kannattaisi mennä gynelle niin saisi siihen vaivaan apua ja helpotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä minun korvaan endometrioosilta. Kannattaisi mennä gynelle niin saisi siihen vaivaan apua ja helpotusta.

Niin kannattaisi, mutta kuten kirjoitin, ei mene. Mutta joo, toi endometrioosikin on varmasti ihan mahdollinen. Ap.

Vierailija
4/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kannattaisi, mutta kuten kirjoitin, ei mene. Mutta joo, toi endometrioosikin on varmasti ihan mahdollinen. Ap.

Voi olla. Mun vaimolla ei ole mitään muuta "vikaa" kuin tiukka jännittynyt pillu. Ollut aina ja samoin orgasmit olleet voimakkaita, voimaa pillussa kuin pienessä kylässä. Mutta kuten sanoin 15cm ymp kaluni tekee tiukkaa ja nyt vanhempana vielä tiukempaa. 14cm ymp. Jortikka menee ihan hyvin. 

Vierailija
5/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tutkimukseen exät ja nykyiset rouvat

Vierailija
6/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvodynia. Vaikea ja hankala kiputila johon on saatavilla apua. Suomessa on kyseiseen vaivaan erikoistuneita lääkäreitä muutama kappale. Toivottavasti vaimosi saa apua.

T. Hoitsu

Vierailija
7/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mikä tuli mieleen on vestibuliitti. Tsemppiä teille. Apua hakemalla asiat järjestyy.

T. Hoitsu

Vierailija
8/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvodyniaa veikkaisin itsekin. 

Vierailija
9/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,5 cm ympärysmitta on helvetin paksu. Ap taisi pistää sormea väliin mitatessaan 😆.

Vierailija
10/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mikä tuli mieleen on vestibuliitti. Tsemppiä teille. Apua hakemalla asiat järjestyy.

T. Hoitsu

Kiitoksia hoitsulle. Täytyy taas yrittää puhua järkeä.

Vierailija
11/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16,5 cm ympärysmitta on helvetin paksu. Ap taisi pistää sormea väliin mitatessaan 😆.

Ai on vai? Enpä ole muiden peniksiä mittaillut. Itse en pidä mitenkään helvetin paksuna, eikä vaimonikaan. Ongelmamme ei tosiaan johdu siitä, kuten tiedämme, normaali tilanteessa, kun naisen emätin on kunnossa, ei varmasti ole mitään ongelmia vielä paksummankaan peniksen kanssa. Ap.

Vierailija
12/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulvodynia.

Mutta jos yhdyntä ei ole vaimollesi nautinnollista, niin miksi ihmeessä harrastatte sitä?

Vierailija
13/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen humble brag :D eihän tää kuustoista ja puoli senttine mikään iso ole.

Vulvodynialta kuulostaa ongelma.

n

Vierailija
14/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä jaksetaan hämmästellä aloittajan ympärysmittaa. Eikö väki ole koskaan kuullut tunacan dickistä. Jenkkitermi kullille joka on suunnilleen yhtä pitkä kuin on paksu. Jos pitäisi valita kapea 20 senttinen vai tunacan dick, niin jälkimmäiseen päätyisin. Itse asiaan sanoisin, että vulvodynia. Siihen kandee hakea apua, ei korjaannu itsestään.

Vierailija
15/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä toki mikään ihmeen paksu, 99,99% miehistä vain ohuempia. Ei tarvita kuin pienipilluinen nainen, niin ei sattumatta uppoa. Mutta toki jos on ennen mennyt hyvin ja nyt vasta alkanut kipuilemaan, niin vulvdyniaa voipi olla.  Tai sitten estrogeenin puutetta ja limakalvot ohentuneet.

Vierailija
16/21 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottapa tuokin, tutkimukset sanovat että naisen limakalvot alkavat kuivua ja oheta jo 35 vuoden iästä lähtien. Tällöin seksi todella tuntuu kipeältä ja inhalta. Onneksi lääkäriä voi pyytää kirjoittamaan estring estrogeenirenkaan( fiksu lääkäri kirjoittaa koska ei siitä haittaakaan ole) joka laitetaan emättimeen 3 kk jonka jälkeen se vaihdetaan uuteen. Tulee paljon halvemmaksi kuin apteekin käsikauppatavara tuotteet. Eikä tarvitse huolehtia keltarauhasvalmisteen ottamisesta tuon kanssa. Kyseessä on paikallisvalmiste joka ei leviä verenkiertoon. Lisäksi voi käyttää tyrniomega 7 kapseleita jotka sisäisesti vahvistavat limakalvoja siihen lisäksi vielä napsii sinkkiä. Mikään ei oo vitt*, maisempaa kuin harrastaa seksiä haurailla limakalvoilla. Itse huomasin selkeän eron 2 päivässä ja viikon kuluttua alapää oli kuin teinitytöllä. Myös weledan kehäkukka öljy auttaa paikallisesti käytettynä. Tsemppiä.

T. Daami jolla alkoi vaihtarit 37 v

Vierailija
17/21 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vulvodynia.

Mutta jos yhdyntä ei ole vaimollesi nautinnollista, niin miksi ihmeessä harrastatte sitä?

En ole ap, mutta voisikohan syynä olla se, että yhdyntä on miehelle nautinnollista? Ja saattaahan olla, että ap:n vaimokin haluaisi yhdynnän onnistuvan. Ihan voin kysyä, miksi miehen pitäisi nuolla vaimolle orkku, vaikka se ei olisi itselle nautinnollista? Katsos kun seksi on molemminpuoleista antamista. Tehdään toiselle hyvää, vaikka itse ei niin välittäisikään. Eikä ap missään kohtaa sanonut, että vaikka vaimoa sattuu, niin väkisin survoo sisään.

Vierailija
18/21 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vulvodynia.

En ole ap, mutta voisikohan syynä olla se, että yhdyntä on miehelle nautinnollista? Ja saattaahan olla, että ap:n vaimokin haluaisi yhdynnän onnistuvan. Ihan voin kysyä, miksi miehen pitäisi nuolla vaimolle orkku, vaikka se ei olisi itselle nautinnollista? Katsos kun seksi on molemminpuoleista antamista. Tehdään toiselle hyvää, vaikka itse ei niin välittäisikään. Eikä ap missään kohtaa sanonut, että vaikka vaimoa sattuu, niin väkisin survoo sisään.

Minä olen ap ja jatkan vielä selventämistä. Kuten aloituksessa kirjoitin, vaimoni saa ainakin yhden orgasmin ennen yhdyntää ja joskus useammankin ja hän todella nauttii ja haluaa niitä. Mutta itse yhdyntä ei sitten olekaan niin mielekästä. Joka kerta ei toki satu samalla tavalla ja pahin kipu tuntuu juuri sisään työntyessä, jonka tosiaan teen hyvin varovasti ja toki melko varovasti toimin yhdynnänkin ajan ja tämä vie itseltänikin aika paljon nautinnosta pois, kun alitajunnassa on koko ajan tuo, että ei satuta toista, jolloin ei pääse vapaasti työntelemään pohjaan saakka.

Vierailija
19/21 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun 16.5cm ympärysmitta on huomattavasti keskivertoa paksumpi! ois kyl ihanaa saada sun kokoista sisälle.

Vierailija
20/21 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että voisi olla uskonnollista perää

oletko stekannut peiton alle onko muijallasi vielä häppärit ynn' muut mausteet jalkovälisä. joiltakin ne leikellään pois pikkulikkoina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi