Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen, että ihan itkettää!

Kiitollinen äiti (44 v.)
14.08.2021 |

16-vuotias tyttöni on aina ollut kuin enkeli: hyvin helppo ja ihanasti käyttäytyvä lapsi ja nuori. Ei koskaan mitään riitoja. Vastuuntuntoinen myös. Monesti mietin, ansaitsenko edes häntä, koska itse olin aivan päinvastainen tapaus nuorena: oikea vanhempien kauhukakara.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas kun tyttö villiintyy, iskee myöhäinen ja hyvin hankala teini ikä, se on menoa sitten

Vierailija
2/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan, se helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sitä pitää täällä hehkuttaa?

Vierailija
4/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Vaikka tytöllä on oma luonne ja vastakkainen sun nuoruuden käytöksen kanssa, on sulla kuitenkin ollut iso merkitys kasvattajana ja äitinä, kun olet jo näin pitkälle päässyt. Onnistuit.

Vielä on matkaa kuitenkin. Pitää malttaa jokunen vuosi, kunnes voit huokaista ja tyttösi on aikuinen ja vastuussa itsestään. Toivottavasti elämänsä jatkuu yhtä suotuisissa merkeissä.

Onpas vaan mukavaa lukea kerrankin jotain näin positiivista tällä palstalla! :) Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
5/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sitä pitää täällä hehkuttaa?

Laita itse joku uliketju pystyyn, ja kiellä siellä kaikki muu kuin valittaminen, eiköhän se siitä :/   ei ap

Vierailija
6/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Monet varmaan kadehtivat, älä välitä vaan nauti elämästä.

Vierailija
7/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kuuntelin podcastin, jossa nuorten parissa työskentelevä psykologi kertoi, että jos lapsi/nuori ei koskaan kapinoi, pane hanttiin jne. voi kyse olla tunteiden tukahduttamisesta. Aina ns. kiltteys ja helppous ei ole pelkästään hyvä asia. Ihanaa, kun olet onnellinen lapsestasi. Olisithan sitä, vaikka nuori välillä haastaisikin?

Vierailija
8/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on tuonut tumman miehen näytille?

Tiedän muutaman perheen jossa on käynyt niin ja perheen isänniltä on hymy hyutynyt pitkäksi aikaa

Vierailija
9/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuuntelin podcastin, jossa nuorten parissa työskentelevä psykologi kertoi, että jos lapsi/nuori ei koskaan kapinoi, pane hanttiin jne. voi kyse olla tunteiden tukahduttamisesta. Aina ns. kiltteys ja helppous ei ole pelkästään hyvä asia. Ihanaa, kun olet onnellinen lapsestasi. Olisithan sitä, vaikka nuori välillä haastaisikin?

Ilmiselvästi ap on ollut varautunut kaikenlaisiin purkauksiin, kun on noin helpottunut, kun sellaisia ei toistaiseksi ole ollut. Muistelee omaa teini-ikäänsä, joten on varmaankin odottanut jotain vastaavaa. 

Kuulostaa ymmärtävältä äidiltä. Oispa minullakin ollut tuollainen, mutta velipuoleni oli hänen kaikkensa ja minä vain rasite.

Vierailija
10/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen, kun joillakin on näin hyvin asiat. Itse olin vanhempieni vahinkolapsi. Siitä sain kuulla kuulemasta päästyäni. Siksi olikin äärettömän helppo muuttaa pois kotoa jo 16 vuoden iässä. "Tämä kivireki lähtee tästä nyt."

Vierailija
11/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olen iloinen puolestasi.

Vierailija
12/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se on tuonut tumman miehen näytille?

Tiedän muutaman perheen jossa on käynyt niin ja perheen isänniltä on hymy hyutynyt pitkäksi aikaa

Niimpä. Tosi paha jos menevät naimisiin ja saavat ehkä meitä kauniimpia lapsiakin.

Vierailija
13/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni 44 vuotiaana. Itketti. Onneksi suvussa pitkäikäisiä ihmisiä.

Vierailija
14/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä osaat kasvattaa lapsia. Et liene suomalainen.q

Vierailija
15/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt minuakin alkoi itkettää. (Niisk!)

Vierailija
16/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana hyvänmielen stoori! 

Vierailija
17/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin ihana koira että ihan itkettää. Piti vaan tulla sanomaan tänne. Ei mulla muuta nyt.

Vierailija
18/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa iloisia toisen puolesta! Hienoa, Ap!

Vierailija
19/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen nainen sai Madonna-tyttären.

Vierailija
20/23 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skool sille asialle!