Mulla on jo niin ikävä kesää.. :'(
En tiedä miten jaksan ensi kesään. Tuntuu, että koko kesä valui hukkaan rajoituksien vuoksi.
Kommentit (11)
Oispa ollut rajoituksia, ettei delta ois tullut kesää pilaamaan.
lol vai että rajoitusten..eiköhän se ollut kuukausia piinaava yli +30c tappo helteet..senkin trolli.
Ulkona on nytkin t-paitakeli. Itse olen jo valmis aikaan milloin voin esim. nukkua peiton alla ja käyttää housuja kotonani.
Tämä kesä oli kyllä paras ikinä!
Mutta tänäänkin näytti auton mittari yli 26 astetta kun kävin ajelulla -ihan kelpo avoutokeli siis.
Vierailija kirjoitti:
lol vai että rajoitusten..eiköhän se ollut kuukausia piinaava yli +30c tappo helteet..senkin trolli.
Älä vingu!
Hanki ilmastointilaite niin helpottaa.
Mitkä rajoitukset? Porukkahan on riehunut koko kesän festareilla joilla ollut viikonlopun aikana jopa 40 000 kävijää.
Vierailija kirjoitti:
lol vai että oli täällä joku kuukausia kestävä kamala helle vai? trolli lol
Jonain päivänä lol jossain meni ehkä yli lol 30 asteen, lol. trolli lol
Tänään oli Suomessa hellettä ja aurinko paistoi pilvettömätä taivallata. Mikä siis on ongelmasi?
Sama, surettaa jo nyt miten kylmää on eikä voi enää pitää ihania pieniä kesämekkoja tai käydä ihanan virkistävällä yöuinnilla, jopa päivällä on jo liian kylmää käydä uimassa tällaiselle vilukissalle. Nyt sitten vain odotan seuraavat 10 kk että helteet taas palaavat ja saa hetken aikaa nauttia lämmöstä, toivottavasti on ensi vuonnakin vähintään yhtä helteinen kesä.
Mitä siis jäi sulta rajoitusten vuoksi kokematta ? Eihän nyt oikein edes ollut mitään rajoituksia.