Mitä kauppoja tai merkkejä kaipaatte Suomeen??
Minä: kaupoista Zara Home ja Sephora. Merkeistä Nars ja Benefit meikit.
Kommentit (83)
Mangoon lasten vaatteita. Reserved, erittäin halpoja vaaatteita ja kestävät lapsilla sen minkä tarvitsee.
Victoria's secret ja pepper jack-juusto!!
ALDI! Ihan sama, olisko Nord vai Süd, tahdon Aldin tänne
Ruotsalaista hampurilaisketjua MAXia. En muuta. Ja ehkä parempi että tuokaan ei ole täällä, vaikka kaipaankin. No ja jotain suklaakauppoja.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:18"]
KFC! KFC! KFC!
[/quote]
Mä en tajua noiden kanojen hehkutusta. Kerran kävin. Siis rasvassa nahkoineen jänteineen kaikkineen uppopaistettuja rupusia kananpaloja. Aivan käsittämätön ilmiö.
Tanskalaiset Raadvad-kattilat. Ihan mieletön laatuero verrattuna muihin merkkeihin. Ikäväkseni olen löytänyt niitä vain Tanskasta. Edes Tukholmasta en löytänyt.
Gucci ja Chanel nyt ainenkin, myös muita huippumerkkejä kiitos.
Primark, forever 21, pull & bear, bershka.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:19"]
Primark!
[/quote]
Kertakäyttövaatteita, jotka ovat täyttäneet Brittien kaatopaikat. Tätä roskaa ei todellakaan kaivata Suomeen!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:08"]
Lippulaivat todellisilta luksusmerkeiltä, mm. Chanel ja Versace. Juu saahan niitä erikoisliikkeistä, ulkomailta ja tilaamalla mut tässä on puhe liikkeistä.
[/quote]
ja Hermes, Michael Korsin oma liike, Marc Jacobs ja suosikkini Prada!
Joku luksuskenkäliike jossa Manoloa ja Jimmy Choota.
Saksalaoset pane niin paljon kun jaksat bordellit.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:15"]
Suomeen on vaikea tuoda mitään luksustuotteita myyntiin, joten jätän listasta pois. Japanissa tuli tutuksi ns 100¥ shopit joista sai siis aivan kaikkea, jopa suhteellisen laadukkaita astioita ja taloustarvikkeita (opiskelijan taivas). Tunnetuin ketju varmaankin Daiso. Voisi menestyä pihistelijöiden Suomessa, MUTTA eiköhän sekin saataisi jollain tavalla ryssittyä. Kuin selkärangasta voiton maksimointi ja hinta-laatusuhteesta tinkiminen. Ylihinnoitellut kaatopaikat on jo nähty. R-kioskille voisi tehdä hyvää pieni kilpailu 7-Elevenin, Lawsonin tai FamilyMartin kanssa.
[/quote]
7-Eleven on samaa ketjua R-kioskien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 21:20"]
Espanjalainen kosmetiikkaketju Kiko saisi tulla Suomeenkin. Samoin olen jenkkireissujen jälkeen kaivannut Taco Belliä.
[/quote]Kiko on italialainen. Ja saisi tosiaan tulla Suomeen, postikulut 14 euroa kun viimeksi katsoin.