Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko miehiltänne erikoiskohtelua ollessanne kipeinä?

Vierailija
02.09.2014 |

Kiinnostaa. Täällä suhtautuminen tuntuu olevan lähinnä seuraava: "Siis sä oot maannut koko päivän sohvalla etkä oo tehny mitään?" ja sitten mennäänkin jo suorinta päätä harrastukseen, eikä ees vaivauduta kysymään, kaipaisinko esim kaupasta jotain. No, onneks kauppa on lähellä ja äsken pääsin jotenkin sinne raahautumaan. Mutta onko olemassa niitä sellaisia miehiä, jotka naisensa kipeenä ollessa tuovat kysymättä suklaata, kukkia ja hyvän vuokraleffan, laittavat ruokaa ja huolehtivat ne pari päivää muistakin kotihommista? Vai onko tuo vaan pelkkää satukirjatodellisuutta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo se esim. teetä tai Panadol hottia pöydälle viereen, peittelee torkkupeitolla ja tekee kotihommat yksin. Niinhän mäkin teen kun se on kipeänä.

Vierailija
2/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri viime yönä itkin palellessani horkassa kuumeen noustessa. Pyysin miestä tuomaan särkylääkettä ja keittämään teetä, mutta ei! Itse huolehdin aina sairaasta, olipa kyseessä lapsi tai mies, autan ja kyselen vointia ja voisinko auttaa jotenkin. Tuntuu tosi pahalta, että sairaana olen miehelle kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saan erikoisen huonoa kohtelua. Ei toiveitakaan mistään huolenpidosta ja jos sairastan useamman päivän, lopuksi mies kilahtaa kun kuulemma joutuu tekemään kaiken yksin kotona. Jos tiedossa on jokin suunniteltu sairastaminen, esimerkiksi leikkaus, niin mies järkkää varmasti itselleen työmatkan jonnekin kauas, ettei tarvitse olla kotona. Itse sitten hoidan lapset toipilaana.

Vierailija
4/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolehtii, tekee keittoa ja tuo lääkkeitä. Ei se ole mitään "erikoiskohtelua", se on normaalikohtelua silloin kun oma rakas on sairas.

Onko se sinun "mies" itseasiassa poika? Kuulostaa lapsellisen itsekeskeiseltä.

Vierailija
5/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huolehtii kotitöistä ja lapsista eli antaa sairastaa rauhassa, ei oikeastaan sen kummempaa.

Vierailija
6/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä skitsoaa vieläkin jos olen vähänkään kipeän oloinen, pari kertaa olen ollut itse sitä mieltä että ihan kunnossa olen lähtemään kauppaan ja sitten myöhemmin soitellut sairaalasta... Jos lapsi juoruaa isälleen että olen vähän sairas niin heti tulee puhelua tarviinko jotain kaupasta ja käsky pysyä levossa, saattaa soitella kyllä muutenkin jos on menossa kauppaan. Myös jos itse on kipeä soittaa ja pyytää minua käymään hänelle kaupassa.

Kummallakaan ei ole uusia kumppaneita joten eipä ole ollut ongelmaa siltä suunnalta ja näin mennään kunnes toinen löytää jonkun.

Ja kun tarkemmin ajattelen niin lähes kaikki poikaystävänikin ovat hössöttäneet jos näytän vähääkään sairaalta, olen vissiin etsinyt vaimoa itselleni.

Vierailija
7/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauheita miehiä noilla ekovilla vastanneilla :(

Mun mies kysyy, mitä haluan kaupasta, tuo triplana kaikki pyytämäni (nenäliinat, kurkkupastillit, suklaat, toi jopa naistenlehden viimeksi), tarjoilee juotavaa ja ruokaa ja tuo kuumemittarin. Se pitää musta oikeasti huolta ja silittää päätä, ku tykkään sellaisesta <3

Vierailija
8/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauttii siitä, kun saa valmistaa omia flunssatroppejaan, täyttää kuumavesipulloa ja kohentaa tyynyjä. Lapsia meillä ei ole, joten mies hoivaa sitten minua. :) Lapsettomuuden mukavimpia bonuksia on se, miten paljon siedettävämpää sairastaminen on.

Vierailija
9/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mies laittoi juuri äsken tippoja korviini.

Vierailija
10/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti erikoiskohtelua, koska mun mies huolehtii minusta normaali arjessakin. Toki hakee/tuo lääkettä, peittelee, tuo aamupalan sänkyyn, jos olen tosi kipeä, käy kaupassa, tekee ruuat jne, huolehtii mun lapsista, jos ovat mulla. Mutta tosiaan suurelta osin toimii ja tekee näin aina, vaikken olisi kipeäkään =) Sama toimii toisinpäinkin, tietysti, meillä pidetään rakkaasta huolta...

Vierailija
11/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mun mies jopa hoitaa lapset ja kotityöt. Aikaisemmin heittäytyi myös väsyneeksi ja laiskaksi sohvalle, ja valitti rankkaa päivää tms. Mä en tarvitse mitään erityiskohtelua, se riittää, kunhan hoitaa pakolliset jutut. Kaupasta tuo kyllä pyydettäessä jotain. 

Vierailija
12/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mitään erikoista, mutta käy kyllä kaupasta hakemassa jos pyydän jotain, hoitaa lapset, on jopa joskus tullut töistä pois tai jättänyt menemättä töihin jos minä olen ollut kipeänä ja hoidettavana on kaksoset. Joskus kun olen tosi kipeä voi sängyssä silittää päätä tai ottaa kädestä kiinni kun herää siihen kun käyn vessassa monta kertaa.

Vierailija
13/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan erityiskohtelua. Mun mies silittelee ja hoivaa mua kipeenä. Tuo vettä tai juomista sänkyyn. Myös ruoan teked ja tuo sen sänkyyn. Antaa lääkettä. Ihana mies :) ku osaa huolehtia noin.

Vierailija
14/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 16:53"]

Kiinnostaa. Täällä suhtautuminen tuntuu olevan lähinnä seuraava: "Siis sä oot maannut koko päivän sohvalla etkä oo tehny mitään?" ja sitten mennäänkin jo suorinta päätä harrastukseen, eikä ees vaivauduta kysymään, kaipaisinko esim kaupasta jotain. No, onneks kauppa on lähellä ja äsken pääsin jotenkin sinne raahautumaan. Mutta onko olemassa niitä sellaisia miehiä, jotka naisensa kipeenä ollessa tuovat kysymättä suklaata, kukkia ja hyvän vuokraleffan, laittavat ruokaa ja huolehtivat ne pari päivää muistakin kotihommista? Vai onko tuo vaan pelkkää satukirjatodellisuutta?

[/quote]

Täällä on osaksi, mutta ei ihan noin täydellistä kuitenkaan. :D 

Eli saan kyllä kipeänä maata hyvällä omallatunnolla niin paljon kuin haluan eikä minun tarvitse olla edes kipeä tehdäkseni sitä. Mies hoitaa kodin, lapset, ruoat, kysyy vointia ja pitää kyllä huolen että minulla on kaikki siinä lähellä mitä tarvitsen. - Ehdottelee toisiko kylmän pyyhkeen, haluaisinko käydä saunassa jos hän lämmittää, tuoko lämmitetyn kauratyynyn jne. Ei mun tarvitse olla kuin flunssassa niin minusta tuntuu että mun mies on jo huolissaan mun jaksamisesta. :) 

Mutta ei sentään leffoja, kukkia tai suklaata hoksaa pyytämättä tuoda. Täytyy pyytää niin tulee kyllä. :D 

Tyytyväinen olen. 

Vierailija
15/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin taas parikiloa, kun mies vähän hemmotteli.

Vierailija
16/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaikka häntä kyllä sitten passataan ja paapotaan.

Vierailija
17/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaupasta mitä pyydän, tekee jotain pientä esim. leipää ja tuo vettä/mehua sänkyyn jos pyydän. Ja kantaa toiseen huoneeseen jos itse en jaksa kävellä. :)

Vierailija
18/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin lisätä, nyt mieheke etsii kolmannesta kaupasta kinkkukiusausta jota halusin, kun kahdessa lähikaupassa sitä ei ollut. Ei osaa itse tehdä ruokia niin ajelee hakemassa sitä mitä haluan syödä :)

T. 18

Vierailija
19/19 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:10"]Exä skitsoaa vieläkin jos olen vähänkään kipeän oloinen, pari kertaa olen ollut itse sitä mieltä että ihan kunnossa olen lähtemään kauppaan ja sitten myöhemmin soitellut sairaalasta... Jos lapsi juoruaa isälleen että olen vähän sairas niin heti tulee puhelua tarviinko jotain kaupasta ja käsky pysyä levossa, saattaa soitella kyllä muutenkin jos on menossa kauppaan. Myös jos itse on kipeä soittaa ja pyytää minua käymään hänelle kaupassa.

Kummallakaan ei ole uusia kumppaneita joten eipä ole ollut ongelmaa siltä suunnalta ja näin mennään kunnes toinen löytää jonkun.

Ja kun tarkemmin ajattelen niin lähes kaikki poikaystävänikin ovat hössöttäneet jos näytän vähääkään sairaalta, olen vissiin etsinyt vaimoa itselleni.
[/quote] Ja erositte koska....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi