Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoton olo. Nykyään en mene edes ulos.

Vierailija
13.08.2021 |

Työelämässä joutunut kaikenäköistä sietää. Koulussa kiusattiin. Nyt olen työtön reilu kolmekymppinen. Täysin loppu tähän ihmiskuntaan ja ilmapiiriin.

Koen olevani ainoastaan am pumisen arvoinen ihminen koska olen empaattinen, ystävällinen, otan vastuuta itsestäni ja arvostan luontoa.

En sovi tähän lahopäiden yhteiskuntaan jossa rokotteet ja hyvien käytöstapojen korostamisesta iskee silmitöntä raivoa. En voi sietää kilpailua, ökyilyä enkä keplottamista.

Haluan asua jossain jossa saa olla rauhassa. Isot kaupungit ovat luonteltaan kapitalistisia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on yhtäläinen oikeus liikkua ulkona. Mene sinne ja blokkaa muiden mielipiteet jos pystyt. Eivät he päätä sinun arvostasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi tervejärkisten pitää aina hakee sitä ammattiapua!! Olen ollut hoitsuna mielenterveysosastolla enkä ole koskaan nähnyt niin paljon kivoja ja järkeviä tyyppejä.

Tämä meidän maailmamme on sairas!

Vierailija
24/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui sanoa, että itsekin kaipaan että saisi olla rauhassa. Minnehän sitä muuttaisi? Isot kaupungit ahdistavan täynnä ihmisiä.

Vierailija
25/25 |
13.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala arvostaa itseäsi, muulla ei ole väliä, sun pitää elää koko elämä itsesi kanssa, ei kenenkään muun. Pukeudu kauniisti, meikkaa, käy kampaajalla, sellainen nostaa monella jo paljon itsetuntoa. Pistä kuulokkeet korville niin ei tarvitse kuunnella mitä muut puhuu. Rohkeasti vaan ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän