Arvoton olo. Nykyään en mene edes ulos.
Työelämässä joutunut kaikenäköistä sietää. Koulussa kiusattiin. Nyt olen työtön reilu kolmekymppinen. Täysin loppu tähän ihmiskuntaan ja ilmapiiriin.
Koen olevani ainoastaan am pumisen arvoinen ihminen koska olen empaattinen, ystävällinen, otan vastuuta itsestäni ja arvostan luontoa.
En sovi tähän lahopäiden yhteiskuntaan jossa rokotteet ja hyvien käytöstapojen korostamisesta iskee silmitöntä raivoa. En voi sietää kilpailua, ökyilyä enkä keplottamista.
Haluan asua jossain jossa saa olla rauhassa. Isot kaupungit ovat luonteltaan kapitalistisia.
Kommentit (25)
Jokaisella on yhtäläinen oikeus liikkua ulkona. Mene sinne ja blokkaa muiden mielipiteet jos pystyt. Eivät he päätä sinun arvostasi.
Mä en ymmärrä miksi tervejärkisten pitää aina hakee sitä ammattiapua!! Olen ollut hoitsuna mielenterveysosastolla enkä ole koskaan nähnyt niin paljon kivoja ja järkeviä tyyppejä.
Tämä meidän maailmamme on sairas!
Niin ja unohtui sanoa, että itsekin kaipaan että saisi olla rauhassa. Minnehän sitä muuttaisi? Isot kaupungit ahdistavan täynnä ihmisiä.
Ala arvostaa itseäsi, muulla ei ole väliä, sun pitää elää koko elämä itsesi kanssa, ei kenenkään muun. Pukeudu kauniisti, meikkaa, käy kampaajalla, sellainen nostaa monella jo paljon itsetuntoa. Pistä kuulokkeet korville niin ei tarvitse kuunnella mitä muut puhuu. Rohkeasti vaan ulos.
.