Kuinka kauan jaksat chattailla ennen kuin tapaat Tinder deitin?
Kommentit (6)
Eos. En ole ikinä päässyt tinderdeiteille.
Viikkoja yleensä pidän muuten yhteyttä (myös puheluita, chattailu ei ole ainoa mitä puhelimella voi tehdä ;)), mut on joskus mennyt puoli vuottakin.
Ainakin pari viikkoa on mennyt useimmiten ja on kannattanut.
Miehet jotka eivät tätä hyväksy, eivät ole minulle sopivia muutenkaan...
Pari kertaa olen mennyt nopeasti deiteille ja ihan ajan hukkaa, kun oltu ihan erilaisia...
Vierailija kirjoitti:
En viikkoa enempää jaksaisi jos on oikeasti kiinnostava tyyppi. Siinäkin ajassa jo saattaa pää alkaa kehittää ihastusta ja liikaa ajatuksia, joten parempi tavata pian niin totuus selviää sovitaanko yhteen.
Ja joo, välillä on vastassa näitä. Meidän tyylit sitten vaan ei sovi yhteen, joten he harrastakoot pikatreffejä keskenään. Mun mielestä ekat treffit vieraan ihmisen kanssa ei kuitenkaan oikeasti ole ikinä se "totuus", vaan ihmisen luonne paljastuu pikkuhiljaa tutustumalla. Mitään ensikatseen kipinää en myöskään näin yli 40v hae, vaan nimenomaan sitä tutustumisen kautta tulevaa tuttavuutta ja läheisyyttä.
Mun mielestä on ihan kiva chattailla noin 3-4 viikkoa ennen tapaamista jos on oikeasti semmoinen kenen kanssa keksii juteltavaa. Siinä vaiheessa kun tapaa niin meille on jo ehtinyt kehittyä hyvä ymmärrys toistemme elämästä, mielenkiinnon kohteista sekä ehkä jopa oma inside-läppä=D
M30
En viikkoa enempää jaksaisi jos on oikeasti kiinnostava tyyppi. Siinäkin ajassa jo saattaa pää alkaa kehittää ihastusta ja liikaa ajatuksia, joten parempi tavata pian niin totuus selviää sovitaanko yhteen.