"Ovatko Sara ja Sofia Susijengin hemaisevimmat kannattajat?" HAH.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732427756.html?pos=ok-nln
En kyllä itse sanoisi, että ovat hemaisevimmat kannattajat kaikista. Sara on ihan nätti (vähempikin pakkeli riittäisi), mutta tuo Sofia... Yksi sama tyhjä ilme koko ajan.
Olen nähnyt tuolla paaaaljon kauniimpia tyttöjä, ja sellaisia jotka oikeasti koripallosta tykkäävät. Miksei voisi kirjoittaa niistä "taviksista" jotka ovat lähteneet tuonne omilla rahoilla ja puhtaasti sen koripallon takia eikä vain esittelemään itseään?
Ja ennen kuin joku tulee sanomaan että olen kateellinen siiderivalas, niin ei, en ole :) Tai ehkä kateellinen ettei kukaan mulle sponssaa tuollaista matkaa koska koripallo on hieno laji! :D Tarvittaessa voin itsekin käydä ottamassa naaman täyteen botoxia ja jäätävät kumipallot tisseiksi (not gonna happen).
Mitäs mieltä olette? Onko tuossa ihanimmat kannattajat?
Kommentit (61)
Olis kiva saada tytöiltä asiantuntevat veikkausvinkit.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 15:03"]Jenkkien pelaajat yritti pokata Saraa ja Sofiaa kesken pelin, kun Suomi oli niin helppo vastus. Kädet heitti koreja ja silmät vinkkaili tytöille.
[/quote] Sofia on varmaan kertonut tämän? :D Hahahaaaa....
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:53"]Samaa mieltä, Sara on tosiaan kaunis. Oikein hehkuu friikkimäisen Sofian vierellä. Sofialla on kauniit värit ja kauniit silmät, MUTTA en käsitä, mitä muulle naamalle on tehty. Hänhän väittää, että huulia on vähän täytetty ajat sitten, mutta mitä ikinä onkaan tehty, niin tulos on karsea. Liikkumaton, luonnoton, jokerimainen apinanturpa (anteeksi, mutta se nyt vaan on totta), outo litattu/typistetty nenä.. samanlaisia lookeja näkee vanhemmilla Hollywood-ladyilla. Ladyboy ja transu kuvaavat myös hyvin vaikutelmaa.
Olen itse miettinyt näin nelikymppisenä ottaa vähän Restylanea tms. ylähuuleen korvatakseni sitä, mitä ikä on vienyt. Ihan kauniitakin tuloksia näkee. Mutta en helkkarissa halua ikinä, että huuleni näyttävät siltä kuin Sofialla tai Martinalla.
[/quote] Aaaamen!!! Kovasti väittää että vain rinnat laitettu ja kerran kokeillut huulien täyttöä tai jotain? Ei kukaan voi parissa vuodessa muuttua tuon näköiseksi ilman (pieleenmenneitä) leikkauksia. Tulee olemaan todella jännän näköinen 10 vuoden päästä jos jatkaa samaan tahtiin..
Miksi Sofialla on AINA sama ilme?
Mitäs Sohvi sitten meinaa kun tulee uudempi ja parempi ja enemmän leikelty feikki-Kim? Mitä sitten kun edes Seiskaa ei enää kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:44"]Miksi Sofialla on AINA sama ilme?
[/quote] Liikaa botoxia ja mitä lie. Kiva olisi käydä syvällistä keskustelua sen kanssa kun koko ajan sama seksinukke-ilme.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:44"]Miksi Sofialla on AINA sama ilme?
[/quote] Liikaa botoxia ja mitä lie. Kiva olisi käydä syvällistä keskustelua sen kanssa kun koko ajan sama seksinukke-ilme.
[/quote]
Sori, mut nyt repesin :D tuo syvällinen keskustelu... ilme ei ole ehkä ainut asia mikä sen estää :D
[/quote] Hyvin paljon mahdollista :D mutta hei! Ei ketään saa tuomita ulkonäön perusteella. Eihän sitä tiedä miten fiksu tuo Sofia on.. Köhöm... ;)
Voisin kuvitella Sofian ja Sara Chafakik yhdessä istumassa tuolla. Molemmilla tyhjä ja yllättynyt ilme. :D
Sofian huulien täyttö oli KOKEILU, siitä on jo yli vuosi aikaa. Kuuluu nuoruuteen kokeilla asioita. Tämän sofia kertoi itse radiossa niin ei tarvi spekuloida --> http://areena.yle.fi/radio/2238415?start=13m49s (ei toimi tableteilla)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:05"]Nro 16 vielä kysyy ihan tosissaan, jos täällä on joku kosmeettista kirurgiaa tunteva: Mistä tuo Sofia Ruusilan look on peräisin? Voiko käydä niin, että laitattaa vähän restylanea huuliin ja yhtäkkiä on tuon näköinen turpa?
[/quote] Tuota turpaa et saa jos laitatat vähän restylanea. Vaatii todella paljon muuta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:27"]Sofian huulien täyttö oli KOKEILU, siitä on jo yli vuosi aikaa. Kuuluu nuoruuteen kokeilla asioita. Tämän sofia kertoi itse radiossa niin ei tarvi spekuloida --> http://areena.yle.fi/radio/2238415?start=13m49s (ei toimi tableteilla)
[/quote] Ja tuoko pitäisi uskoa? :D En ymmärrä miten kasvot voivat muuttua ihan täysin jos vain huulia kerran täytetty... Mutta en ole asiantuntija.
Onhan tytöt kauniita. Tosin Sofia vois lakata Kim K:n kopioinnin. Sara taas säkenöivä ja itseironinen, tosin vaikuttaa vähän tyrkyttävän itseään kaikille urheilijoille.
Toisella ei näytä naama liikkuvan. Yäh.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 18:27"]Sofian huulien täyttö oli KOKEILU, siitä on jo yli vuosi aikaa. Kuuluu nuoruuteen kokeilla asioita. Tämän sofia kertoi itse radiossa niin ei tarvi spekuloida --> http://areena.yle.fi/radio/2238415?start=13m49s (ei toimi tableteilla)
[/quote] Kai se on uskottava kun Sofia itse niin kertoi. Ei ole mitään syytä miksi kukaan ei uskoisi. Ei mitään. Ei edes se että naisella on tuo yksi sama, yllättynyt ilme koko ajan.
B luokan julkkikset otettu esittelemään itseä. Hymy lehti voisi järjestää korisvisan tytöille. Hymy kertonut mm Saran ulosotoista yms eli voisi tehdä tyrkyistä vähemmän mairittelevan jutun. Jääkiekkoilijat vaihtui korispelaajiin. Entäs sen jälkeen? Voisko olla jvg pojat? Rap muusikot varmaankin, vai eikö niillä ole vielä rahaa tarpeeksi?
Pari linssiludetta puuttuu katsomosta: Susanna Penttilä ja Sabina Särkkä.
Sara kaunis ja sporttinen
mutta mikä tuo ilmestys hänen
vieressään on?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:48"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 17:44"]Miksi Sofialla on AINA sama ilme?
[/quote]
Sori, mut nyt repesin :D tuo syvällinen keskustelu... ilme ei ole ehkä ainut asia mikä sen estää :D
[
[/quote]
Koriksen kotimaassa jenkeissä lajilla on erittäin näkyvä julkkisstatus. Staroille jaetaan lippuja matseihin parhaille paikoille, jotta näkyvät kuvissa hyvin. Se on erittäin iso osa lajia siellä päin, ja varmasti tähän suuntaan mennään myös Suomessa jos koris pysyy hyvässä nousussa jatkossakin.
[/quote]
Tähdiksi en Saraa ja Sofiaa sanoisi, jos katsomoon olisi sponsoreenattu Räikkönen, Häkkinen, Nightwishin jäseniä tai Ville Valo, moni espanjalainenkin tuntisi nämä. Suomen mittakaavalla suuri julkkis olisi Cheek. Olisi tosiaa mielenkiintoista tentata tyttöjen koristietämystä vai ovatko vain itseään esittelemässä.