Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ovatko Sara ja Sofia Susijengin hemaisevimmat kannattajat?" HAH.

Vierailija
02.09.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732427756.html?pos=ok-nln

En kyllä itse sanoisi, että ovat hemaisevimmat kannattajat kaikista. Sara on ihan nätti (vähempikin pakkeli riittäisi), mutta tuo Sofia... Yksi sama tyhjä ilme koko ajan.

Olen nähnyt tuolla paaaaljon kauniimpia tyttöjä, ja sellaisia jotka oikeasti koripallosta tykkäävät. Miksei voisi kirjoittaa niistä "taviksista" jotka ovat lähteneet tuonne omilla rahoilla ja puhtaasti sen koripallon takia eikä vain esittelemään itseään?

Ja ennen kuin joku tulee sanomaan että olen kateellinen siiderivalas, niin ei, en ole :) Tai ehkä kateellinen ettei kukaan mulle sponssaa tuollaista matkaa koska koripallo on hieno laji! :D Tarvittaessa voin itsekin käydä ottamassa naaman täyteen botoxia ja jäätävät kumipallot tisseiksi (not gonna happen).

Mitäs mieltä olette? Onko tuossa ihanimmat kannattajat?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanahde ainakin näkyy halailevan Sofiaa onnessaan. :D

Vierailija
22/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:33"]

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732427756.html?pos=ok-nln

En kyllä itse sanoisi, että ovat hemaisevimmat kannattajat kaikista. Sara on ihan nätti (vähempikin pakkeli riittäisi), mutta tuo Sofia... Yksi sama tyhjä ilme koko ajan.

Olen nähnyt tuolla paaaaljon kauniimpia tyttöjä, ja sellaisia jotka oikeasti koripallosta tykkäävät. Miksei voisi kirjoittaa niistä "taviksista" jotka ovat lähteneet tuonne omilla rahoilla ja puhtaasti sen koripallon takia eikä vain esittelemään itseään?[/quote]

No niitä tavisjuttuja ei kukaan lue. Tämäkin Sofia-uutinen on luetuimpien joukossa tällä hetkellä iltiksessä. Milloin itse olet avannut av:lle oiken ketjun jostain tavisjutusta? Sofiasta avasit heti tämänkin.
[/quote] En ole ap, mutta olen ennen koripalloa pelannut ja oikeasti olisi hienoa jos voisi lukea niistä "taviksista". Ja oli yks päivä hienoja kuvia sieltä fanitapahtumasta niin sellaisia lisää! Missä on aitoa tunnelmaa eikä välitetä jos jakaus ei ole oikeassa kohdassa. Mutta se onkin vaan mun mielipide :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:52"]

Sofia on tällä hetkellä Suomen mediaseksikkäin naisjulkkis. Veikkaan että ensi vuonna nähdään useammassakin tv-ohjelmassa.

[/quote]

Juu, Huom. MEDIAseksikkäin.

Vierailija
24/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 12:33"] http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288732427756.html?pos=ok-nln   En kyllä itse sanoisi, että ovat hemaisevimmat kannattajat kaikista. Sara on ihan nätti (vähempikin pakkeli riittäisi), mutta tuo Sofia... Yksi sama tyhjä ilme koko ajan.   Olen nähnyt tuolla paaaaljon kauniimpia tyttöjä, ja sellaisia jotka oikeasti koripallosta tykkäävät. Miksei voisi kirjoittaa niistä "taviksista" jotka ovat lähteneet tuonne omilla rahoilla ja puhtaasti sen koripallon takia eikä vain esittelemään itseään?[/quote] No niitä tavisjuttuja ei kukaan lue. Tämäkin Sofia-uutinen on luetuimpien joukossa tällä hetkellä iltiksessä. Milloin itse olet avannut av:lle oiken ketjun jostain tavisjutusta? Sofiasta avasit heti tämänkin. [/quote] En ole ap, mutta olen ennen koripalloa pelannut ja oikeasti olisi hienoa jos voisi lukea niistä "taviksista". Ja oli yks päivä hienoja kuvia sieltä fanitapahtumasta niin sellaisia lisää! Missä on aitoa tunnelmaa eikä välitetä jos jakaus ei ole oikeassa kohdassa. Mutta se onkin vaan mun mielipide :P

[/quote]

Koriksen kotimaassa jenkeissä lajilla on erittäin näkyvä julkkisstatus. Staroille jaetaan lippuja matseihin parhaille paikoille, jotta näkyvät kuvissa hyvin. Se on erittäin iso osa lajia siellä päin, ja varmasti tähän suuntaan mennään myös Suomessa jos koris pysyy hyvässä nousussa jatkossakin.

Vierailija
25/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut paikalta! Rouva Ruusilan suusta kuultua: siis Suomi teki 81 koria..... :DDD Oikein tosifani.

Vierailija
26/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kysellä näiltä joitakin kysymyksiä kuten montako pelaajaa joukkueeseen kuuluu, kuinka kauan pelataan tai mikä on askelrikkomus. 

Vierailija
27/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymytön pakkelinaama. niin paljon meikattu ettei näytä luonnolliselta.  

t. mies 

Vierailija
28/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin jäätävät pakkelit kummallakin aina, ettei noista osaa sanoa juuta ei jaata. Mutta tyrkkyydenhuipentumia, kun tuonne on heti pitänyt mennä "edustamaan".

Ja mullakin tuli Sarasta heti ensimmäisenä mieleen, että nyt sitten vaihtoi korispelaajiin. Ei sitä voi ottaa tosissaan enää.

Vierailija
29/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan peleissä näkynyt paljon nättejä Susijengin oikeita kannattajia, varsinkin blondeja on näytetty. He ovat yleensä olleet selkeästi tunnelmassa mukana, eivätkä mitään kivinaamoja.

Vierailija
30/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alapeukkua, Sara ja Sofia alapeukuttanut avausta? :D

Vierailija
31/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 16 vielä kysyy ihan tosissaan, jos täällä on joku kosmeettista kirurgiaa tunteva: Mistä tuo Sofia Ruusilan look on peräisin? Voiko käydä niin, että laitattaa vähän restylanea huuliin ja yhtäkkiä on tuon näköinen turpa?

Vierailija
32/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:05"]

Nro 16 vielä kysyy ihan tosissaan, jos täällä on joku kosmeettista kirurgiaa tunteva: Mistä tuo Sofia Ruusilan look on peräisin? Voiko käydä niin, että laitattaa vähän restylanea huuliin ja yhtäkkiä on tuon näköinen turpa?

[/quote]

Varmaan peräisin Tiina Jylhältä. Tuoltahan ne näyttää kaikki, jotka siellä pyörähtää. Älä mene siis sinne.

Vierailija
33/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:05"]

[/quote]

Pistokset laitettu missä? Ehkä ulkomailla, koska en ole nähnyt että Suomessa vedetään kovin överiksi ja kasvoja liikkumattomiksi?

Sääli. Oli vielä kaunis ja naisellisen näköinen Miss Helsinki-kisan aikaan, ja hänellä oli vielä silloin omia ilmeitäkin. Nyt yrittää olla joku jähnettynyt Kardashiani?

Vierailija
34/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jähmettynyt

Vierailija
35/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus APn laittamaan kysymykseen: EIVÄT OLE. Piste.

Vierailija
36/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana toi Sara kun on Sofian kaveri ja ottaa sen mukaan kaikkiin työjuttuihin. Kylmempi tyyppi voisi laskelmoida, että ennemmin kannattaa pyytää joku chafak tai nykyinen missi mukaansa. True friendship! <3

Vierailija
37/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ärsyttäviä nuo ämmät. Joka paikkaan pitää tunkea jotta vain pysyisi julkisuudessa ja saisi seiskan lööpeistä rahaa tekemättä oikeata työtä.

Vierailija
38/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien pelaajat yritti pokata Saraa ja Sofiaa kesken pelin, kun Suomi oli niin helppo vastus. Kädet heitti koreja ja silmät vinkkaili tytöille.

Vierailija
39/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suuri Sarasvuokin jo liittynyt Sofian faneihin. Hienoa.

Vierailija
40/61 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan