Haluaisin erityisen paljon kiittää tätä kirjoittajaa, liikutuin
https://www.vauva.fi/keskustelu/4266240/miten-mahdottoman-vaikeaa-voi-o…
Olen "tarponut mudassa" jo 10 vuotta. Olen ehtinyt täyttää 31 vuotta. Eli samassa tilanteessa kuin 18 vuotiaana edelleenkin.
Kukaan ei koskaan ole vastannut hätääni eikä vastakaikua ole mistään tullut.
Tämä linkin henkilö piristi elämääni kertaheitolla hänen avautumisella. Tajusin etten ole ainut joka on näin onnettomassa tilanteessa työelämän kanssa.
Kiitos ihan mielettömän paljon tästä ❤
Kommentit (8)
Keskityin 22 vuotiaana tuilla elelyyn ja jätin työnhakemiset historiaan. Nyt 20 vuotta myöhemmin ei ole tarvinnut tehdä päivääkään töitä ja kryptoihin osa tuista sijoittamalla olen saavuttanut taloudellisen vapauden. En tarvitse enää tukia, mutta olen edelleen niihin oikeutettu joten nostan sen mitä saa.
Ihmetyttää lisäksi se, että tuntuu olevan ihmisiä, jotka oikeasti vain kirjoittavat hakemuksen, lähettävät sen ja kohta toteavat että noniin, paikka tuli. Sitten on ihmisiä, jotk hakevat ja hakevat ja hakevat, välissä viilaavat cv:tä ja hakemusta kursseilla kuntoon, mutta ikinä ei tärppää. Voi kun tuo ensimmäinen ryhmä opettaisi jotain taikasanoja jälkimmäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää lisäksi se, että tuntuu olevan ihmisiä, jotka oikeasti vain kirjoittavat hakemuksen, lähettävät sen ja kohta toteavat että noniin, paikka tuli. Sitten on ihmisiä, jotk hakevat ja hakevat ja hakevat, välissä viilaavat cv:tä ja hakemusta kursseilla kuntoon, mutta ikinä ei tärppää. Voi kun tuo ensimmäinen ryhmä opettaisi jotain taikasanoja jälkimmäiselle.
Niin mikä siinä on?? Mullakin on jopa suosittelijoita ja kaikki ok enkä saa mistään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä siinä on?? Mullakin on jopa suosittelijoita ja kaikki ok enkä saa mistään töitä.
Sanoissa on voimaa (pätee kaikkiin elämänalueisiin). Jos puhuu paljon sitä, ettei saa töitä, ei saakaan. Raamatun mukaan kieli on pieni peräsin, joka ohjaa koko laivaa. Olen pyytänyt töitä Jumalalta ja kiittänyt, kunnes olen saanut. Joka päivä olen ääneen kiittänyt hyvästä työpaikasta, kunnes vastaus on tullut. Mitä tahansa ei kannata pyytää, mutta kun rukous on Jumalan tahdon mukainen, Hän kuulee.
tuleuskoon.fi
Toki työtä pitää itse hakea ja tehdä hakemus ja mennä haastatteluun, mutta rukous auttaa siinä rinnalla.
Ikävintä on työvoimatoimiston väliinpitämätön suhtsutuminen työttömiin. Ei vastausta eikä apua heru.