Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Köyhyys tuo ONNEN ja TYYTYVÄISYYDEN

Vierailija
02.09.2014 |

Pitkä ketju jossa kyseltiin tuoko raha onnen...

Tässä ketjussa "hyvä tuloiset" olivat sitä mieltä että vähempiosaiset ovat tyytyväisempiä ja onnellisempia mutta mielestäni ei se ihan noinkaan mene ????

Minä voisin olla vapaa ehtoinen vaihtamaan näiden hyvä tuloisten kanssa osia että saavat kokea tämän vähätuloisen onnen ja tyytyväisyyden. Kuka haluaa vaihtaa kanssani eläämäänsä , saisi tuon ONNEN ja TYYTYVÄISYYDEN todella pienillä tuloilla. Vuokra-asunto järjestyy, ruokaa et tarvitse koska eipä sitä ole juuri meilläkään :) Vaatteet yms. kodinjutut niitä on myös turha hamstrata sillä niissä piilee murhe. Autoa ei ole , eikä siihen sinulla enää olisi näillä tuloilla varaakaan :) Don't Worry.

Sairauksia löytyy. Velkaa ei ole , mutta sen voit itse päättää otatko vai jätätkö.

Kaikki mitä tarvitset on sisäinen rauha, onnellisuus ja tyytyväisyys ja sen olen valmis vaihtamaan tuohon parempi tuloisen ihmisen onnettomaan elämään :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisin onkin varmasti keskituloinen. En minä ainakaan ollut onnellinen silloin kun jouduin viimeisiä pennejä laskemaan kun ruokaa ostin tai laskut maksoin. Pienituloinen perhe ollaan vieläkin mutta nyt pystyy hyvin maksamaan laskut, on auto millä kulkea, saa ostaa kaupasta mitä haluaa, pääsee joskus edes kylpylään tai laivalle tms niin paljon mukavampaa näin on elää.

Vierailija
2/3 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Onnellisuus tuo mukanaan rauhan ja tyytyväisyyden, oli rahaa ja materiaa tai sitten ei. Se menee noin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up