Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla nyt sellaiset hiukset millaiset haluaisit sinulla olevan?

Vierailija
02.09.2014 |

Mulla on. Kävin parturissa pari kuukautta sitten. Leikkasi mulle juuri sellaiset hiukset kuin halusin, vaikka aluksi ei olisikaan halunnut. Halusin nimittäin, että latvat jätetään pitkiksi mutta päällihiuksia kerrostetaan, lyhyimmät kerrostukset korvan alapuolelle. Parturi ei olisi halunnut leikata niin, koska sanoi, että siitä ei tuu kauhean nätin näköinen leikkaus. Mutta kyllä oon nyt todella tyytyväinen siihen, että hän suostui toiveeseeni. Nyt hiukset laskeutuvat tosi kauniisti. ♡

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä. Mallista toiseen kasvatus on vielä hieman kesken. Viikon sisään on kampaajakäynti, jolla toivottavasti pääsen jo lähelle haluttua mallia. Sitten pitäisi vielä päättää hiusten sopiva pituus.

Vierailija
2/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sytostaattihoidot veivät hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha, no way. Loppuraskaudesta en enää jaksanut kampaajalle, ja nyt vastasyntynyt vie ajan, mulla ei ole autoa, eikä oikein nyt haittaakkaan kammottava tukka kun on vain kotona. Mutta ennen lapsen nimijuhlia on pakko päästä kampaajalle ja värjättävä tämä jäätävä juurikasvu pois yms. Mulla kasvaa hiukset tosi nopeasti niin juurikasvu tulee hirveän äkkiä esille. Lisäksi kun on luonnonkihara tosi paksu tukka, se on aika kreisi nyt suht hoitamattomana jos ei pidä kiinni. Toisin sanoen musta on tullut tämmöinen itsestään huolehtimaton mamma?!

Unelmahiukset jotka kyllä seuraavalla kerralla taidan leikkauttaa, on aika tasaiset latvat ja tasainen suora otsatukka, sopii mulle hyvin. Väriksi haluaisin ehkä oikein tummanruskean tai mustan, jossa olisi sitten latvat vaaleammat, sellainen hieman liukuvärjätty. Liukuvärjäys on varmaan so last season, mutta haluaisin sellaisen. 

Vierailija
4/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. :'( Haluan PITKÄT ja paksut hiukset, mutta tällaista lirulettiä nyt kasvattelen, eikä tämä oikein tahdo edes kasvaa, ainakaan kovin nopeasti. Värikin voisi olla lähempänä omaa luonnollista, mutta hankala saada enää maantienharmaaksi, kun vuosia oon värjännyt mustalla.

Vierailija
5/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:59"]

Hahha, no way. Loppuraskaudesta en enää jaksanut kampaajalle, ja nyt vastasyntynyt vie ajan, mulla ei ole autoa, eikä oikein nyt haittaakkaan kammottava tukka kun on vain kotona. Mutta ennen lapsen nimijuhlia on pakko päästä kampaajalle ja värjättävä tämä jäätävä juurikasvu pois yms.

[/quote]

Tilaa kampaaja kotiin. Ei maksa sen enempää kuin kampaajalle meneminen.

Minulla on ihan kiva kampaus, mutta harmaita raitoja tuli raskauden aikana ja synnyttämisen jälkeen. Varmaan johtui hormoneista. En kuitenkaan aio niitä värjätä pois, vaikka ikää ei ole vielä edes neljääkymmentä.

Vierailija
6/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutakuinkin. Olen tyytyväinen. Saisi olla pitemmät, mutta koko ajanhan nämä kasvaa. Mulla on värjäämättömät (punertavan ruskeat) rastat, pituutta vähän olkapäiden yli. Olisi kyllä kiva jos etuhiukset ei ihan näin pahasti olisi luonnonkiharat, mutta kyllä tämän kanssa elää. Tykkään kun hiukset on paksut ja kun nykyään ymmärrän ettei näitä tarvitse värjätä.

Vierailija
7/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo vuosia. Kerroksittain leikatut, puolipitkät, paksut ja tuuheat luonnostaan punertavan ruskeat. Osittain tosin jo harmaantumassa mutta haitanneeko tuo? Ehkä kauneinta minussa.

n50+

Vierailija
8/8 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, kasvatan nuoruuteni graafista leikkausta pitkäksi. En halua näyttää 30v:nä perussuomalaiselta mammautuneelta kananperseeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan