Jotenkin tällein oman elämän mittakaavassa ei jaksa muiden "pienet" murheet
hätkähdyttää. Itse mietin, mistä saan pienenä ruokaa itselleni ja sisaruksille, kun muut miettivät mistä saavat hienon mekon päättäjäisiin. Muut miettivät minne matkustavat kesälomalla, minä minne menen töihin. Muut miettivät minne menevät opiskelemaan, minä menenkö vanhempieni hautajaisiin. Muut kasvoivat omakotitaloissa molempien huolehtivien vanhempien kanssa. Minä vietin talveni teltassa. Muut miettivät minkä auton valitsevat. Minä, mistä teen rahat siihen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Narkki?
Luuketko, että MINÄ koskisin minkään sortin päihteisiin. Nämä äitien pikku kullannuput sen sijaan ryyppääväät viikonloput ja konttaavat kaduilla työllistäen pelastajia. Samalla, kun joku lapsi kaukana maaseudulla ei saa apua "isänsä" riehuessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla oli kurja lapsuus?
Varmasti se oli minun syyni kaikkien muiden mukaan. Minä syytän "vanhempiani", yhteiskuntaa, koulukiusaajiani ja oileastaan kaikkia paitsi itseäni. Minä hain apua ja kerroin kaikelle, mutta kukaan ei välittänyt. Väittivät vain, että valehtelin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätkähdyttäis?
En tiedä miksi ihmisten täytyy pröystäillä kuin mitkäkin siat edessäni.
(Vaikka oikeissa sioissa ei ole mitään vikaa.) Ällöttää koko ihmisyys. 💩sakkia on maapallo täynnä.
Eikä kiinnosta teidän ala-arvoiset kommentit. Mitä enemmän laitatte miinusta, sitä enemmän nautin. Minä en teitä halua miellyttää. Oksettavat lastentappajat!
Minäkin olen näin sekaisin, mutta silti terveempi kuin yksikään teistä.
Olet kokenut ap kovia ja kyllähän se ymmärrettävästi laittaa elämässä asiat uudelle tolalle. Meistä joillekin kausautuu järkyttävä määrä painolastia ja osa taas pääsee lähes koko elämänsä helpolla. Älä anna kuitenkaan katkeruuden päästä valloilleen. Hyödynnä terapiaa ellet jo käy siellä. Meillä on onneksi kaikilla edessä tulevat päivät joihin voimme vielä vaikuttaa kuinka ne menevät.
Vierailija kirjoitti:
Olet kokenut ap kovia ja kyllähän se ymmärrettävästi laittaa elämässä asiat uudelle tolalle. Meistä joillekin kausautuu järkyttävä määrä painolastia ja osa taas pääsee lähes koko elämänsä helpolla. Älä anna kuitenkaan katkeruuden päästä valloilleen. Hyödynnä terapiaa ellet jo käy siellä. Meillä on onneksi kaikilla edessä tulevat päivät joihin voimme vielä vaikuttaa kuinka ne menevät.
Enhän minä päässyt terapiaan tai saanut muutakaan apua. Olihan minun syyni syntyä enkä viitsinyt tehdä itsaria, misytä jengi niin totaalisesti veti laagit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä päässyt terapiaan tai saanut muutakaan apua. Olihan minun syyni syntyä enkä viitsinyt tehdä itsaria, misytä jengi niin totaalisesti veti laagit.
Vielä ehdit hakeutua avun piiriin. Ota yhteys oman terveysaseman lääkäriisi heti maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehdit hakeutua avun piiriin. Ota yhteys oman terveysaseman lääkäriisi heti maanantaina.
Mikä siinä nyt on niin vaikea käsittää, että minä EN saa apua. Sitä paitsi olen jo täysi-ikäinen ja minulla menee taloudellisesti hyvin, vaikka pään sisällä käykin myllerrys. Ketä se oikeasti kiinnostaa, vaikka sain turpaan lapsena, minut lukittiin koulussa vessaan, minulla ei ollut lomia jne. Ei ketään. Muut elävät täydellistä elämäänsä ja ajavat limusiineillaan nauttien kokemastani pahasta. Tietysti he haluaisivat Kantaa kirjoitella näitä muiden sadistien luettavaksi.
Olen niin saatanan katkera ja vihainen.
Miksi sinulla oli kurja lapsuus?