Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi- vai kaksikerroksinen talo?

Vierailija
01.09.2014 |

Kumpi on enemmän mieleesi?
Perusteluja.

Ja mielenkiinnosta peukuta tätä aloitusta myös sen mukaan kumpi on enemmän mieleesi...
* Yksi kerros - yläpeukuta
* Kaksi / useampi kerros - alapeukuta

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:04"]kai niissä kaksikerroksissa on jotain hyvääkin, kun niitä kerran rakennetaan?

ei oo omaa kokemusta, mutta sanoisin, että kaksikerroksiseen saa ehkä helposti teineille sellaisen yhteisen kakkosolohuoneen. ja jos maisemat on hienot, kaksikerroksisen talon parvekkeella on mukava istua.
[/quote]

Olen kasvanut kaksikerroksisessa talossa, teininä oli ihanaa, kun yläkerta oli meidän. Itse olen kasvattanut lapseni yksikerroksisessa, hyvin toimi sekin. Tyttären perheellä on nyt iso kaksikerroksinen, ja se on upea. Makuuhuoneet ovat ylhäällä, vessat ja kylppärit, iso oleskeluhuone tykkeineen ja kankaineen, upea iso parveke. Varsinainen olohuone, työhuone/kirjasto, ruokailuhuone ja keittiö sekä saunatilat, khh ja vessa alhaalla. Tontti on pengerretty, talo näyttää upealta, isoine terasseineen ja parvekkeineen. Tavallista korkeampi huonekorkeus alakerrassa lisää avaruuden tuntua, mutta ei aiheuta kaikumista ja vetoa kuten osaksi harjaan asti avoimet ratkaisut tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi