Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkitaanko nuo poliisin nettivinkit kuinka herkästi?

Vierailija
01.09.2014 |

On siis suhteellisen selvää merkkiä rikoksesta. Otetaanko nuo nimettömät nettivinkin kuinka helposti kunnolla tutkittavaksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi.

Vierailija
2/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"] No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi. [/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin? [/quote] Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri

[/quote]

nettivinkkihän on tarkoitettu vain netissä tapahtuvaan rikokseen liittyvä ilmianto? miten olet voinut laittaa mukaan vain mitä näit ja kuulit?

-AP
[/quote]
On siellä kohta mistä voi kiireettömistä asioista ilmoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"]

No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi.

[/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin?

Vierailija
4/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"]

[/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin?
[/quote]
Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri

Vierailija
5/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisi voi kaikenmaailman mölliköiden " omasta mielestään " aiheellisia  ilmiantoja todesta ottaa, resurssit loppuisi samantien:)

Vierailija
6/6 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"] No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi. [/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin? [/quote] Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri

[/quote]

nettivinkkihän on tarkoitettu vain netissä tapahtuvaan rikokseen liittyvä ilmianto? miten olet voinut laittaa mukaan vain mitä näit ja kuulit?

-AP