Tutkitaanko nuo poliisin nettivinkit kuinka herkästi?
On siis suhteellisen selvää merkkiä rikoksesta. Otetaanko nuo nimettömät nettivinkin kuinka helposti kunnolla tutkittavaksi?
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"] No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi. [/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin? [/quote] Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri
[/quote]
nettivinkkihän on tarkoitettu vain netissä tapahtuvaan rikokseen liittyvä ilmianto? miten olet voinut laittaa mukaan vain mitä näit ja kuulit?
-AP
[/quote]
On siellä kohta mistä voi kiireettömistä asioista ilmoittaa
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"]
No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi.
[/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin?
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"]
No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi.
[/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin?
[/quote]
Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri
Ei poliisi voi kaikenmaailman mölliköiden " omasta mielestään " aiheellisia ilmiantoja todesta ottaa, resurssit loppuisi samantien:)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 20:38"] No minä tein kaksikin samasta aiheesta, oli ihan henkilön nimi ja osoite. Mitään ei ole tapahtunut, kyseessä on huumekauppa. Aikaa tästä on lähes vuosi. [/quote] Minkä asteista todistetta laitoit mukaan viestiin? [/quote] Ihan omin sanoin kerroin mitä näin ja kuulin, ei tullut kuvia otettua. Ei ole minun tuttuni mutta kaverin kaveri
[/quote]
nettivinkkihän on tarkoitettu vain netissä tapahtuvaan rikokseen liittyvä ilmianto? miten olet voinut laittaa mukaan vain mitä näit ja kuulit?
-AP