Haloo Helsinki Elli - mitä kitaraa se soittaa?
Kommentit (9)
Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:08"]
Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.
[/quote]
Tuskin kenenkään mielestä, mutta bassokitara se instrumentti nyt vain on, jota basisti rock-orkesterissa soittaa. Siinä voi olla neljä kieltä tai enemmän kuin neljä kieltä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:54"]
"Vai tuleeko livenäkin nauhalta..." ??? Annasku mä arvaan: 1. Sä oot suomalainen. 2. Sä oot mies, tai paremminkin "mies". 3. Sä kärsit peloista, arkuudesta ja ahdistuksesta. 4. Sä oot narsisti. // Siis; normi-suomalainen äijä.
[/quote]
Vedä henkee välillä. Terveisin nainen.
Fender Jazz Bass:lta näyttää. Tiiä sitten soittaako oikeasti, vai tuleeko livenäkin nauhalta...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:08"]
Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.
Tuskin kenenkään mielestä, mutta bassokitara se instrumentti nyt vain on, jota basisti rock-orkesterissa soittaa. Siinä voi olla neljä kieltä tai enemmän kuin neljä kieltä. Tai vähemmän kuten D.A.D. yhtyeen basisistilla
Ainakin Fender jazz bassoa ja Gibson Thunderbirdiä on käyttänyt keikoilla.
Hitto, kun nostetaan vanhoja ketjuja. Uusi biisi Beibi joo. 😂
Basso, joo. Fender. Klassinen merkki, sopii Ellille mainiosti.