Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haloo Helsinki Elli - mitä kitaraa se soittaa?

Vierailija
01.09.2014 |

Basso? Aivan upea kappale tuo uusi Beibi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basso, joo. Fender. Klassinen merkki, sopii Ellille mainiosti.

Vierailija
2/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:08"]

Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.

[/quote]

Tuskin kenenkään mielestä, mutta bassokitara se instrumentti nyt vain on, jota basisti rock-orkesterissa soittaa. Siinä voi olla neljä kieltä tai enemmän kuin neljä kieltä.

Vierailija
4/9 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 11:54"]

"Vai tuleeko livenäkin nauhalta..." ??? Annasku mä arvaan: 1. Sä oot suomalainen. 2. Sä oot mies, tai paremminkin "mies". 3. Sä kärsit peloista, arkuudesta ja ahdistuksesta. 4. Sä oot narsisti. // Siis; normi-suomalainen äijä.

[/quote]

 

Vedä henkee välillä. Terveisin nainen.

Vierailija
5/9 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fender Jazz Bass:lta näyttää. Tiiä sitten soittaako oikeasti, vai tuleeko livenäkin nauhalta...

Vierailija
6/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset paskalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:08"]

Onko jonkun mielestä kitara ja basso sama asia......? Laskekaa ne kielet vaikka ensin.

Tuskin kenenkään mielestä, mutta bassokitara se instrumentti nyt vain on, jota basisti rock-orkesterissa soittaa. Siinä voi olla neljä kieltä tai enemmän kuin neljä kieltä. Tai vähemmän kuten D.A.D. yhtyeen basisistilla

Vierailija
8/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Fender jazz bassoa ja Gibson Thunderbirdiä on käyttänyt keikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, kun nostetaan vanhoja ketjuja. Uusi biisi Beibi joo. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan