Kuinka paljon laihduttaisit?
Kommentit (19)
6-8 kg. Olen lähes samoissa mitoissa itsekin, mutta minulla on paksummat reidet ja kapeampi vyötärönseutu. Yritän itse pudottaa sen 6 kg, jolloin olisin normaalipainon ylärajalla.
10 kg varmaan riittäisi, mutta jo 5 kiloa tekee ihmeitä.
Ostaisin ensin korkeavyötäröisemmät, sopivammat housut :) en ilkeile, huomautan vaan että tuo lantiomalli ei imartele jenkkakahvoja yhtään, vyö pahentaa asiaa.
Osta korkeavyötäröiset muotoilevat farkut, joku kiva paita joka ei tee tuota makkarankuoriefektiä (löysempi vatsanseudulta) ja laihduta alkuun vaikka 5kg.Katso sitten uudelleen. :) vaatteet tekevät paljon!
Ja kun saat pudotettua edes vähän niin mieli paranee ja kannat itsesi kauniimmin. :)
5 kg pois, sitten ostat sopivammat vaatteet. Jatka liikuntaa ja terveellistä syömistä niin paino asettuu hyvään kohtaan :)
Vähintään 15kg, toisaalta taidat olla omena-vartaloinen joten 10kg voisi riittää. Kun ei läskiä varmaan jaloissa oo. Mutta onhan tossa hommaa, onneks taidat olla nuori niin ei kilot oo niin tiukassa. Tsemppiä elämäntaparemonttiin!
Noh jos tuo olisin minä, niin 30kg ainakin.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 21:00"]Tuo ei ole minun kuvani... ap
[/quote]
No mitä alapeukutettavaa? Minusta ei ole yhtäkään vartalokuvaa netissä (toivottavasti, koska muussa tapauksessa se tarkoittaa että joku toinen on lisäillyt niitä.)
Laihduttaisin vaan itseni takia jos tuntisin siihen tarvetta. Älä siis kysy mielipidettä varsinkaan täällä, koska tämä palsta on täynnä parikymppisiä laihuusnatseja.
[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 23:50"]Laihduttaisin vaan itseni takia jos tuntisin siihen tarvetta. Älä siis kysy mielipidettä varsinkaan täällä, koska tämä palsta on täynnä parikymppisiä laihuusnatseja.
[/quote]
Tuo ei edelleenkään ole minum kuvani. Ap
No ihan aluksi ostaisin sopivankokoisia vaatteita. Tursuaa niin pahasti housuistakin, että näyttää heti paljon lihavammalta. Sitten kiinteyttäisin ja pudottaisin 5-10kg.
?