Mitä ajattelet miehistä, jotka puhuvat kauniisti, käyttäytyvät siivosti ja tekevät kiltisti kotityöt päästäkseen päivän päätteeksi panemaan vaimoaan?
Kommentit (21)
Olet naurettava trolli. Noiden asioiden pitäis olla itsestäänselviä juttuja joita ei tehdä vain siksi että saisi seksiä.
Nämä on niitä oikeita kilttimiehiä. Hot ehdottomasti.
Toki oletan naisen toimivan samoin :)
Ajattelen, että aika luuseri mies ja todella epäterveessä suhteessa.
Not. Ei seksin pitäisi olla parisuhteessa kaupankäyntiä. Tulisi manipuloitu olo tuollaisesta. Eikä mies kyllä minua arvostaisi loppujen lopuksi. Oma mieheni tekee kotitöitä, koska se on normaalia, että kumpikin niitä tekee. Oma koti on yhteinen bisnes ja kumpikin pitää huolta siitä, että on kiva itse asua siellä. Seksiä harrastetaan kun kumpikin tykkäävät siitä.
En yhtään mitään. En ole eläessäni ajatellut, että tuollaisia miehiä voisi olla enkä usko alkavani ajatella heitä nytkään.
Kaunis käytös, hyvät tavat, vastuunjako arjessa, seksiä? Hot, ehdottomasti.
Ajattelen hyvää miehistä jotka puhuvat kauniisti, käyttäytyvät siivosti ja tekevät kotitöitä.
Etenkin niistä jotka rakastelevat puolisoaan.
Mies siivoaa omia jälkiään ja vaatii seksiä palkaksi?
Hah hah!
No jos ne tehdään vain seksin takia, niin luuseri tyyppi. Mutta oikeasti kunnollinen mies tekee nuo siksi, että ne ovat aikuisen ihmisen itsestäänselviä vastuita. Ja sellainen on tietysti ainoa mielenkiintoinen mies.
Mitä nainen muka tekee saadakseen seksiä?
Niin että kun minimin tekee, eli sen minkä pitääkin niin siitä pitäisi palkita? Onneksi nykyajan miehiä ei kiinnosta seksi joten nautinto tulee kotitöistä ja hyvä niin.
Aika nuori näkemys. Tai mistä minä tiedän, olenko itse vain ns. "vanha" sielu.
Panemisen eteen en tee mitään muuta kuin esileikkiä. Puolison arvostus tulee luonnostaan ja kotihommat tehdään sen vuoksi että ne kuuluu arkeen. Seksi ei ole kaupanteon väline, jos et sinä osapuolena tee siitä sellaista.
Silti tästä näkemyksestä huolimatta tasaiseen tahtiin peitto heiluu.
Miehellä on siis ketunhäntä kainalossa lähestyessään vaimoa noin, koko päivän miellyttänyt pelkässä sek*in toivossa. Eikö olisi järkevää miettiä mitä parisuhteelta kumpikin toivoo, nainen henkistä ja mies pelkkä seksiä(?), eli toiveet eivät kohtaa? Vai onko kiinnostukset samoja.
Kuulostaa muuten hyvältä paitsi tuo paneminen
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen muka tekee saadakseen seksiä?
Makaa selällään ja avaa haarat
homoja