Hassu fiilis, kun tili tuli, mutta ei enää lainanlyhennystä
Tuijotin tilin saldoa hetken, ennenkuin tajusin.
Nyt mulla ei ole enää asuntolainaa =)
Kommentit (9)
On kyllä mukavaa olla velaton. Halpaa asumista.
Hienoa, sitten vaan seuraavaa maksamaan. Joko itselle isompi/uudempi tai sijoituskämppä jostain. Ei niitä ns. ylijääneitä rahoja kannata syödä ja juodakaan.
Onnea! Olen kokenut saman ensin opintolainan ja sitten asuntolainen kanssa. Se on ihana fiilis!
Muistan tuon hetken ja hölmistyneen olon. Se tuli hiukan kuin puskista. Olin laskenut, että korkoja ja luhennyksiä olisi riittänyt muutamaa kuukautta pidempään. Mietin sitten, minne ylimääräet rahat sijoittaisin, ennen kuin verottaja tunkee osille. Niinpä sitten marssin tietokoneliikkeeseen ja ostin ensimmäisen tietokoneeni, pöytämallisen. Tämä tapahtui vuosituhannen vaihteessa. Sain koneesta muistaakseni kolmena vuonna verovähennystä, sillä kone oli lähes välttämätön työkalu ammatissani.
Ai että muistan ton tunteen <3
Itse seurasin viimeset 12kk verkkopankista asuntolainan lyhennyseriä ja etenkin se viimeinen, se sykähdytti. Kun lyhennykset loppui oli kevyt olo hetken aikaa. Menin ja vaihdoin asuntoa, nyt on velkaa enmmän kuin edelliseen oli ikinä XD
Onnittelut! Itselläni vielä 2v ja sitten 1500€ kk törsättävää👏👏
Onnea!
Itse en voi muuta kun kadehtia, en ehdi maksaa lainojani pois omana elinaikanani. Mutta perilliselle jää reilu 100 000 euroa sentään.
hienoa onnittelen. minulla sama tilanne pistin asunnon myyntiin NYT KUN ON VÄLITTÄJIEN MUKA PUUMI. muutan vuokralle ja katselen n.2v voin ostaa vaikka vanhani takaisin 40% halvemmalla. asunnoita tulee niin paljon myyntiin ettei pankin johtajien kaveritkaan pysty niitä kaikkia ostamaan.
Onnittelut!