Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin, että olen paha ja ilkeä ihminen.

Vierailija
31.08.2014 |

Huomasin jo nuorena, tai oikeestaan jo skidinä, että osaan manipuloida ihmisiä.

Sain kaikki aina tekemään asiat niinkun mä haluun. Jossain vaiheessa tää meni sit jo ihan överiks, keksin päästäni juttuja joilla sain säälii ja pääsin koulus helpommalla. Sain kaverit ja välil tuntemattomat tekee mun läksyt kun valehtelin, et oon tosi hunossa jamas. Opettajatki sain puhuttuu ympäri, lintsasin amiksen ekana vuonna yli 120 tuntii (jouduin tietysti korvaamaan ne) mutta kukaan ei kyselly lääkärin todistuksii ikinä missään, kun esitin itkevää ja kerroin kauheuksia mitä keksin päästäni. Sain terapeutit ja kaikki uskoo mun valheisiin. 

Jossain vaihees aloin esittää sairasta (siis fyysisesti) et sain huomioo ja ihmiset taas säälii mua, et pääsin helpommalla. Sain ihan kaikki uskoo nää mun oireet ja selitykset.

MUTTA!  Nyt on omatunto herännyt ja mua hävettää ja kaduttaa niiin paljon! Oon ollu yks täysidiootti! En ees tiedä miks kirjotin tänne, purin vaan ajatuksii, anteeksi ja näkemiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet ymmärtänyt virheesi ja tästähän on suunta vain ylöspäin! Älä jää murehtimaan menneitä vaan keskity jatkoon ettet jatka manipulointia ym. Hyvin se menee :)

Vierailija
2/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen samalla tavalla kuin 2 eli pääasia, että lakkaat syyttämästä itseäsi ja jatkat vaan elämääsi.

Onneksi olet itse tajunnut virheesi, ja onhan se niin että kaikkihan me niitä tehdään. Itseäkin hävettää omat typeryydet murrosikäisenä ja varhaisaikuisuudessa. 

Etkä olet paha ja ilkeä ihminen, koska osaat tuntea häpeää ja katumusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti, jota olen odottanut Minttu Vettenterältä.

Vierailija
4/4 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, valheet ei mene aina läpi. Varmasti jotkut ovat nähneet valheidesi läpi, mutteivat ole syystä tai toisesta sanoneet mitään. Kuten vaikkapa minä.