Miksi aina on pakko haukkua?
Varsinkin tällä palstalla. Tuskin kukaan ottaa kommentteja itseensä, koska ei voi tietää mikä röllipeikko siellä huutelee, mutta eihän sitä tiedä. Jotenkin ihan naurettavaa tämä meno täällä! Tuli vain mieleen tuosta Keira-keskustelusta. Eikö ihmiset tajua että joku vaikka tykkää valkoisesta suklaasta ja toinen tummasta? Toinen on sitten väärässä ja on karmea siiderivalas ja toinen sairas anorektikko. Olette säälittäviä nettikiusaajia ja minä poistun täältä nyt. Tarvitseeko ihmetellä miksi porukka ryyppää ja tappaa itseään kun pitää aina, ihan aina, viedä toiselta ilo pois? Ei saa olla mistään tyytyväinen etkä ikinä riitä. On olemassa vain musta ja valkoinen, usein pelkkä musta koska olet niin läski luuseri ja täysin väärässä. Ihan sama mistä keskustellaan. Aikuiset ihmiset. Menkää itseenne. I'm out.
Kommentit (9)
Tää on propoganda sivu nykyään. Nuorsuomalaiset saavat palkkaa lobbauspuheista
Teoria: Suurin syy roikkua keskustelupalstoilla on oman pahan olonsa purkaminen. Monille luontainen tapa purkaa pahaa oloa on solvata, riehua ja riidellä - varsinkin se on lystiä, kun sitä pääsee anonyymisti harrastamaan.
Juuri näin. Pääsee anona haukkumaan toisia otsasuonet pollottaen ja ai että kun tuntuu hyvältä! Jos jollain on hyvä fiilis jostain niin eiei, täältä tulee iso kasa paskaa niskaan, ole hyvä :)
kommentoin itsekin tätä asiaa tuolla "blondiksi värjäys" -keskustelussa. Miksi naiset haukkuu toistensa ulkonäköä? Onko koskaan ollut täällä keskustelua, jossa naisen ulkonäköä tai vaatteita kehutaan? Olen vasta n. kuukauden lueskellut näitä, ja tuntuu etten minäkään enää jaksa tätä. Ei ole mua varten.
Naiset on toistensa pahimpia vihollisia. Kun toisella menee paremmin tai on muka parempi kroppa niin pakko mennä kirjoittamaan että oletpa ruma läski. Halooo ette edes näe näitä ihmisiä? Jotenkin tosi säälittävää. Pitää olla pienisieluinen ihminen.
Jep. Jos tekisin huomenna aloituksen "ihana päivä! Mies kehui uutta kampausta ja sain palkankorotuksen" niin 90% vastauksista olisi tyyliin "miehes taitaa pettää ja kenen kanssa oot maannu töissä" :D
Samaa olen miettinyt. Kun ei osaa perustella mielipiteitään niin toista mieltä oleva on karmea läskiperse luuseri. Huoh.