Törkeää rahastusta kahvilassa...
Kävimme tänään Sellossa kahvilla ja yllätys oli suuri kun tarjolla oli samoja mozzarella-tomaattileipäsiä mitä Lidl myy! Lidlissä hinta reilun euron kappale - kahvilassa 4,70€!!
Ihanaa asua huijareiden maassa...!
Kommentit (8)
Sen nimi on KATE. Sillä ne yritykset maksaa palkan työntekijöilleen.
Missä kohtaa se huijaus oli? Kai jokainen päättää itse maksaako ylihintaa kahvilassa vaiko ei. Joko menet kahvilaan ja maksat sen ylihinnan tai sitten kaupan kautta kotiin kahville. Simple.
No on se kumma että kahvilassa on eri hinnat ja ruokakaupassa eri hinnat. Mutta miksi sitten menit kahvilaan istumaan, jos kerran olisit voinut ostaa ne tomaattileipäset Lidlistä ja keittää kahvit kotona?:-)
En siis kettuile sinulle vaan yritän vaan muistuttaa, että jotenkin pitää kahviloidenkin plussalle päästä.:)
Kahvilat siis voivat toki myydä ihan niitä samoja raakapakastetuotteita kuin mitä kaupat myyvät paistotiskeistään, ei kaupoilla ole mitään yksinoikeutta piirakoihin, pulliin tai croissantteihin.
Joo, olen naureskellut kun koulun kahvilassa myydään sämpylöitä hintaan 2e ja huoltoasemalla jossa olin töissä samat maksoi 4,90
Munkaan ei tuu käytyä enää kahviloissa kun tulee itse leivottua paljon ja parempia,jotkut kakut/pullat ollu aika kuivakoita kahviloissa. ja tosiaan sillä yli 2e kuppi hinnalla ostan kahvipaketin!
En käy koskaan kahviloissa eli äärimmäisen harvoin.
Keitän lähtökahvit kotona ja yritän syödäkin jotain.
Hirvittävää tuhlausta!
Tilan, sähkön, veden, kalusteiden, perustamisen , henkilökunnan ja siivouksen ja raaka-aineiden kustannukset ovat niiiiiiiiiiiiiiiiiin pieniä, että kyllä tuo on ryöstöä!
Kahviloissa ruoan pitäisi olla halvempaakin kuin lidlissä!
Ja av-mammat ovat niitä tosi big spendereitä!
Ja kahvikupillinen maksoi pari euroa? Mieti paljonko kaffepaketti maksaa kaupassa.