Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermokipu välilihan leikkauksen jälkeen

Vierailija
31.08.2014 |

Synnytyksestä 3 kk ja kivut jääneet. Minulle määrättiin Gabrion lääke hermokipuun. Onko muille jäänyt tällaista vaivaa? Onko kokemusta tuosta lääkkeestä? Googlettamalla en löytänyt muiden kokemuksia mistään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastaavaa kokwmusta, mutta oon syönyt alapään hermokipuun lyricaa. Auttoi mulla hyvin. Vieroitusoireet oli vuoden käytön jälkeen aika pahat, tuli hermokipuja myös jalkoihin. Tosi hitaasti bähensin annostusta ja välillä jouduin nostamaan vähän kun kivut palasivat. Nyt kuitenkin pari vuotta mennyt ilman lääkitystä, sinä aikana oon saanut lapsen. Mullakin leikattiin synnytyksessä väliliha mutta onneksi siitä ei tullut pahoja ongelmia. Alapää oli kyllä kipeä useamman viikon niin etten pystynyt istumaan tai edes kunnolla kävelemään, mutta rauhoittui sitten.

Suosittelen lääkityksen lisäksi venyttelyä ja rentoutumisharjoituksia. Mulla oli lantionpohjassa jatkuva ylijännitystila. Se helposti vaan pahenee, jos treenaat lihaksia etkä osaa rentouttaa niitä välillä kunnolla.

Jorma Paavonen Helsingissä on paras lääkäri näissä asioissa. Häneltä saat myös lähetteen fysioterapiaan ja suositukset oikeasti hyvistä fysioterapeuteista, jotka auttaa rentoumisessa ja venyttelyssä. Julkisen puolen fyssarit osaa yleensä hoitaa haan inkontinenssipotilaita ja niiden antamista jumppaohjeista on kipupotilaalle enemmän haittaa kuin hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän