Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia mummoja/mummeja/mammoja yms teillä on?

Vierailija
31.08.2014 |

Oma mummoni on 90-vuotias, värjää hiuksiaan, meikkaa, pukeutuu tyylikkäästi, on neljättä kertaa naimisissa, kertoo avoimesti seksijuttujaan, jo lapsena katsottiin hänen luona Playboyta, on asunut ulkomailla ja puhuu neljää kieltä (suomi, englanti, ruotsi, ranska) sujuvasti. Hän on aivan mahtava ja boheemi ihminen, ihan huippu! Ei muuten osaa laittaa ruokaa lähes ollenkaan, ja lempiruokansa on intialainen. Monellako on näin omituinen mummo? :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia..toinen kuoli kun olin vasta pilke isän silmäkulmassa ja toinen kun olin 4 vuotias.

Vierailija
2/3 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita.

Omasta äidistäni tulee mummo loka-marraskuussa ja hän käy töissä, harrastaa käsitöitä, on ajan tasalla tietotekniikassa yms (laittoi mm. mun uuden läppärin käyttökuntoon). Mieheni puolelta tuleva mummo ei ole enää töissä (sairaseläkeellä) mutta on kaikin puolin hyvässä kunnossa, urheilee jne mutta ei osaa käyttää tietokonetta eikä käytä juuri nettiäkään. Ehkä vähän hipahtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita.

Omasta äidistäni tulee mummo loka-marraskuussa ja hän käy töissä, harrastaa käsitöitä, on ajan tasalla tietotekniikassa yms (laittoi mm. mun uuden läppärin käyttökuntoon). Mieheni puolelta tuleva mummo ei ole enää töissä (sairaseläkeellä) mutta on kaikin puolin hyvässä kunnossa, urheilee jne mutta ei osaa käyttää tietokonetta eikä käytä juuri nettiäkään. Ehkä vähän hipahtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän