Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy olla todella tyhmä ihminen jos vihaa koko sukupuolta.

Vierailija
31.08.2014 |

Tai esimerkiksi lapsia, tai kissoja tai koiria... Viha on muutenkin niin voimakas tunne, että harvoin sille on edes käyttöä, sama kuin rakkaus, jotkut ihmiset eivät koe rakkautta koskaan. Voimakkaat harvinaiset tunteet on sellaisia, että jos joku tuntee niitä tunteita jatkuvasti ja ties mitä kohtaan, on päässä pahasti vikaa. Äärimmäisyydet on harvoin hyvä juttu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:19"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:11"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:08"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 02:02"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:49"]

No mun biologinen isä on juoppo, ja isäpuoli normaali suomalainen duunari, ei halaile ym. mutta rehellinen, tasapuolinen, auttavainen ja antelias ja mikä tärkeintä; huumorintajuinen.

Minulle tasa-arvo ja reiluus ja rehellisyys on elämän tärkeimpiä arvoja, kukaan ei ole parempi toista sen mukaan onko jalkojen välissä killutin vai ei, sillä killuttimella ei tehdä kuin lapsia, kaikki muut työt tehdään muulla kropalla ja korvien välistä löytyvällä materiaalilla.

ap

[/quote]

Aijaijai, äitisi valinnut rentun juopon lastensa isäksi ja lapsuudenperheesi eron myötä hajonnut. Siinä on tosiaan hyvät ainekset feminismille ja miesvihalle. Samaa mieltä tuosta tasa-arvosta, mutta kun feminimi ei aja tasa-arvoa vaan naisten etuoikeutettua asemaa.

[/quote]

Joo, äiti nuorena teki virheen kun sai minut viinaan menevän miehen kanssa, erosivat kun olin 2-vuotias, ei se silti ole saanut minua vihaamaan miehiä, ei edes juoppoja. Sinä olet tyhmä, siitä ei pääse yli ei ympäri, normaalilla järjellä varustettu ihminen kannattaa tasa-arvoa. Äitini ja isäpuoleni ovat saaneet 3 yhteistä lasta, molemmilla oli yksi ensimmäisestä avioliitosta, ja molemmilla on nyt kuusi lastenlasta, yli 30 vuotta ovat olleet naimisissa. Minä olen aviomieheni kanssa ollut naimisissa 10 vuotta, enkä olisi mennyt naimisiin jos en rakastaisi häntä ja minulla on kaksi poikaakin hänen kanssaan, miksi vihaisin miehiä?

ap

[/quote]

Uskotaan, sinä et vihaa miehiä ja se on hienoa. Mutta hylkää siinä tapauksessa se kauhea feminismi ja ala tasa-arvon kannattajaksi - tai peräti maskulistiksi. ;)

[/quote]

Eiköhän se riitä että olen vihreä, kannatan mm. tasa-arvoista avioliittoa, aborttia ja eutanasiaa. Mieheni on sinivalkoinen puoluekannaltaan, ja myös hän kannattaa tasa-arvoa miesten ja naisten välillä.

ap

[/quote]

Eihän sinussa sitten ole mitään vikaa (paitsi ehkä vihreys). En usko että olet oikeasti feministi.

[/quote]

Voi iesus! Sinä et tiedä mitä feminismi tarkoittaa, etkä sitä mitä tarkoittaa olla vihreä. ap

[/quote]

Tiedän toki kaiken molemmista, olen lukenut Halla-ahon ja Laasasen blogeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi