Tupakointi rajoitukset pois
Olen täysin samaa mieltä blockaajan kanssa
http://pavelremare.blogspot.fi/
Tupakointi rajoitukset pois ja tupakointi pitää sallia missä haluaa.
nim. Veroa saadaan muultakin - työttömille jotain iloja.
Kommentit (28)
Itse lopetin tupakoinnin kun näin kuvia maista, joissa tupakkaa viljellään ja kasvatetaan. Ruuanviljelyyn tarkoitetut pellot on tungettu täyteen tupakkakasvia, ja paikalliset näkevät nälkää :( ja tupakan teossa käytetään lapsityövoimaa.
Tuntuu pahalta että me rikkaat länsimaalaiset vedämme täällä (turhia) sauhuja heidän kustannuksellaan.
Ja 21 jatkaa: tuttavani, joka on terveystiedonopettaja, sanoi että passiivinen tupakointi on itse asiassa jopa vaarallisempaa kuin se, että polttaisi itse. Mua itseä harmittaa sekin, että niin monet altistavat koiransa tupakansavulle :/
Aloituksestakin jo huomaa miten tupakointi tuhoaa myös ajattelukyvyn.
hyviä nämä teinipoikien ´olen turhautunut elämääni´-leikit. :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 01:59"]
Kait se nyt on jokaisen oma päätös mitä paskaa siihen kehoonsa laittaa.. Laillistakin kun vielä on, ja tulee olemaan vielä kauan...
[/quote]
meinataan muuten lopettaa kokonaan myymästä vuoteen 2035 mennessä
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 09:03"]
Ja 21 jatkaa: tuttavani, joka on terveystiedonopettaja, sanoi että passiivinen tupakointi on itse asiassa jopa vaarallisempaa kuin se, että polttaisi itse. Mua itseä harmittaa sekin, että niin monet altistavat koiransa tupakansavulle :/
[/quote]
Mutta se, että naapuri polttaa parvekkeellä ja siitä tulee tupakan hajua ei ole passiivista tupakoinitia. Jos se naapuri tulee polttamaan ihmisten olohuoneeseen, se on. Ei liittynyt tuohon koira asiaan, mutta tuohan se on yleisin "passiivisen tupakoinin" valitus.
Tuohon, että passiivinen olisi vaarallisempaa olisi kiva kuulla peruste. Miten se savu josta osa myrkyistä on jäänyt tupakoitsijan keuhkoihin voi olla vaarallisempaa? Savun määrä on myös pienempi, kun suoraan tupakasta vedettäessä, eli ihan huuhaa väite.
En ole tupakoitsija, mutta joidenkin tupakoinnin vastustajien väitteet/syytteet menee vaan välillä överiksi.
Savuton suomi 2030 onneksi lähestyy ;)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 08:05"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 07:49"]
Tupakointi ei ole mikään perustarve, puhdas hengitysilma on. Vain idiootit tupakoivat.
[/quote]
Jos puhdasta ilmaa haluat, niin teollisuus ja autoilu pitää kieltää, ne saatuttaa 99.99999% enemmän kun tupakointi.
[/quote]Liikenteesttä ja teollisuudesta on myös hyötyä, tupakoinnista ei.
[/quote]
Turhaa liikennettä on myös, kuten teollisuutta joka voitaisiin korvata ympristöä vähemmän kuorimmittavilla vaihtoehdoilla. En ole vihreä, vaan tupakoiva persu.