Lue keskustelun säännöt.
Oliko esikoisellasi käytetyt lastenvaunut?
30.08.2014 |
Meillä oli. Olisi ollut varaa uusiinkin, mutta tuntui tuhlaukselta ostaa uusia, varsinkaan kun emme haaveilleet isosta lapsilaumasta.
Kommentit (23)
Uudet oli. Isäni osti meille Emmaljungan vaunut, sain itse valita. Ne ovat olleet todella hyvät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meidän esikoiset on kaksoset. Olisin ostanut käytetyt, mutta vaari yllätti ja halusi ostaa uudet Emaljungat. En pistänyt hanttiin. Itse en olisi sellaista hintaa vaunuista maksanut. Vaari kuitenkin halusi osallistua ensimmäisten lapsenlasten syntymään ja avasi kukkaron nyörejään. Kiitos. :)
Oli käytetyt, oikeastaan kahdet käytetyt vaunut joista ekat oli hyvät ja toiset olikin tosi huonot. Kuopukselle saatiin lahjana uudet.
(Jos tällä sitä maahanmuuttajien vaunuasiaa ajetaan takaa, niin mua ihmetyttää miksi se on sosiaalitoimen murhe onko hankittavat vaunut turvalliset vai ei. Se on minusta todella tökerö argumentti. Miksei anneta jotakin summaa kaikille vastaavassa tilanteessa oleville lapsiperheellisille per lapsi, tyyliin esikoista varten varustautumiseen vaikka tonni, seuraavasta lapsesta vähän vähemmän jne., ja asiakas itse päättäköön mihin sen rahan panee, ostaako vaunuja ollenkaan ja jos niin millaiset ja mistä ja myykö ne esikoisen vaunut pois vai säästääkö jne.)