HUOLESTUTTAA: Lapsi ja Mac Donalds´in kännykkäsovellus.
Kännykköihin saa nykyään imuroitua Mac Donalds´in sovelluksen, joka arpoo päivittäin jotain pientä ilmaiseksi Mäkkäristä. Pienen hampurilaisen, pienen limsan tai jotain. Lapsellani on se sovellus, ja nyt hän käy joka päivä Mäkkärissä hakemassa jotain "ilmaista ruokaa", siis lihottavaa.
Kommentit (8)
Jos et osaa kasvattaa pikku läskipalleroasi elämään ihmisiksi, niin hänen paikkansa on SIJOITUSPERHEESSÄ!
A ha ha! Olet HUONO kasvattaja!!! :D
Joo ja se loppuu huomenna.. Kahessa viikossa mitä se toimi ei ihan hirveeks tankkeeiks paisu..
Mun lapselle ei ollut Mäkkärissä annettu sitä ilmaista juttua, koska ei ollut huoltajan seurassa. Rahalla kyllä sai hampparinsa...
Kunnon vihreä tai vasemmistoliittolainen ei koskaan anna lapsensa ostaa yhtään mitään yhtään mistään amerikkalaisesta ketjusta! Venäläisistä kylläkin.
BOIKOTOI MÄKKÄRIÄ!!! MÄKKÄRI ON KIIHKOKAPITALISTIEN ILJETTÄVÄ JUONI, JOLLA KERÄTÄÄN TYÖVÄENLUOKALTA RAHAT POIS JA JOLLA SAADAAN TYÖVÄENLUOKKA ALISTETTUA KAPITALISMIN IKEESEEN!!!
Ronad Mac Donald on ihan täys PELLE! Osta mieluummin vaikka HESBURGERISTA kuin AMERIKKALAISESTA ketjusta!
Tuo arpajainen taitaa olla vain muutaman viikon voimassa, on siis lyhytkestoinen kampanja. Käsittääkseni nyt syyskuun alussa päättyy. Ei siis pitäisi olla huolta siitä, että loputtomiin jatkuu.
Ihan hauska kampanja minusta :D Itse saanut monta ilmaista juomaa sieltä. Mutta vanhemmat toki vastuussa lastensa menemisistä ja tulemisista. Ei se kännykkäsovellus niitä lapsia sinne mäkkäriin teleporttaa.
a) Jos olet huolissasi lapsesi käytöksestä, kiellä häntä menemästä mäkkäriin. Vanhempana sinä voit aivan hyvin niin tehdä.
b) Itse en ole hakannut sitä sovellusta päiväkausia, mutta ne pari kertaa kun olen kokeillut, sieltä ei ole saanut mitään ilmaista ruokaa vaan esim. dipin (tylyä syötävää kun ei ole mitään dipattavaa) tai jotain "kaksi jätskiä yhden hinnalla" -tyyppistä.