Ehdotuksia uudeksi harrastukseksi?
Ajattelin alkaa harrastamaan jotain uutta. Urheilulajit nyt ei pahemmin kiinnosta ja sosiaalinenkin saisi olla. Tahtoisin, että siinä voisi myös oppia jotain uutta, eikä se voi olla kovin sitovaa, sillä aina ei ole mahdollisuutta mennä. Tanssikurssit ovat tähän mennessä ainoat, jotka ovat mieleen tulleet. Onko muita ehdotuksia? mitä vaikka itse harrastat?
-Mies
Kommentit (14)
Kansantanssi. OK, kuulostaa siltä vanhalta vitsiltä että kaikkea pitää kokeilla paitsi... mutta oikeasti seurat ovat usein hyvin lämpimiä aikuisten yhteisöjä. Saa jonkunverran, muttei liikaa liikuntaa siinä sivussa. Musiikkia ja kulttuuria, plus sisäkuvia historialliseen suomalaisuuteen.
Kokkikurssi, kuvataidekurssi tai kielikurssi. Kansalaisopistossa.
-Mies 29v-
Voisit vaikka aloittaa stalkkaamalla naapuria. Sitten sitä voi myöhemmin laajentaa sukulaisiin, exiin ja vaikka julkkiksiin.
Curling, rivitanssi, kirjallisuuspiiri, kuoro.
Uuden kielen opiskelu? Harrastelijateatteri? Kirjallisuuspiiri? Vuosi sitten aloitin uutta kieltä ja ehkä jatkan sitä. Ellei se sovi aikatauluuni, niin joku taidejuttu sitten kiinnostaisi, vaikkapa runoryhmä tai joku keskustelupiiri kirjoista. Jotain aivan uutta siis. Harrastan ulkoliikuntaa ja uintia, mikään sisällä tapahtuva liikunta ei ole mun juttu.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:10"]
Kokkikurssi, kuvataidekurssi tai kielikurssi. Kansalaisopistossa.
-Mies 29v-
Luin ensin konkurssi, hah hah
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 20:22"]
Uuden kielen opiskelu? Harrastelijateatteri? Kirjallisuuspiiri? Vuosi sitten aloitin uutta kieltä ja ehkä jatkan sitä. Ellei se sovi aikatauluuni, niin joku taidejuttu sitten kiinnostaisi, vaikkapa runoryhmä tai joku keskustelupiiri kirjoista. Jotain aivan uutta siis. Harrastan ulkoliikuntaa ja uintia, mikään sisällä tapahtuva liikunta ei ole mun juttu.
[/quote]Uitko järvessä vai ihan meressä?
mä kans suosittelisin selaamaan työväenopiston tarjoamia kursseja.
Minä harrastan geokätköilyä, siitä saa tehtyä juuri omanlaisen lajin miten itse tykkää harrastaa. Voi kiertää yksin maita ja mantuja tai kerätä porukan, tai tavata "miiteissä". Uutta oppii jatkuvasti, kun joidenkin kätköjen koordinaatit on piilotettu mitä erilaisimmiksi mysteereiksi, joita ratkoa niitäkin yksin taikka porukassa. Voi tulla ja mennä koska vaan eikä tarvitse tiettyihin kellonaikoihin olla missään tietyssä paikassa. Näkee paljon uusia juttuja ihan kotikonnuilta, ja toisaalta lomareissuillakin löytää ne erilaisemmat paikat, joita paikalliset ovat kätköttäneet. En ole vielä keksinyt mitään valittamista, ja harrastusta takana kolmisen vuotta.