Hurja painonpudotus Suomi Official
On kyllä rohkeita ihmisiä, kun omilla kasvoillaan uskaltaa mennä koko kansan "töllisteltäväksi" ja ilmoittaa painonsa kaikelle kansalle. Ainakin kahdella naisella on paino enemmän kuin pituus.
Mutta todella mielenkiinnolla jään odottamaan kyseistä ohjelmaa. Mielenkiintoisempia tällaiset ohjelmat on kuin samantyyliset, missä on vain julkkiksia kisaamassa.
Tässä osallistujat:
https://www.seiska.fi/telkkari/nama-ihmiset-laihduttavat-uutuusohjelmas…
Kommentit (1056)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä deittisaitilla noi kilpailijat on? Tekisi mieli tehdä vähän lähempää tuttavuutta ainakin parin kilpailijan kanssa. :)
Tuskin millään, väärä formaatti sulla...
Kahdella mieskilpailijalla on ainakin tinderissä profiilit. En viitsi nimiä mainita.
Iitalla on nimipäivä tänään! Grattis på namnsdagen, Iita!
Koko sivu jtn Iitaa?! Kuka tää on, joku instabeibe vai? Haloo, perustakaa oma ketju tälle.
Vierailija kirjoitti:
Millä deittisaitilla noi kilpailijat on? Tekisi mieli tehdä vähän lähempää tuttavuutta ainakin parin kilpailijan kanssa. :)
Mies- vai naiskilpailijan kanssa? Onkohan huuppariporukassa yhtään sateenkaarilaista? Mä oon kuolannut tota yhtä kundia, mutta en uskalla laittaa viestiä. Seuraan vain igssä.
Henrik on päässyt Iltalehteen jakelemaan ruokavinkkejä. Esiintyy valenimellä Sanna Kekki. Noin nopeasti addiktista tuli muita addikteja neuvova asiantuntija.
https://www.iltalehti.fi/ravinto/a/5b8e7cfa-93a2-4357-a201-5dc4e08f7e79
Verensokerijarrut töihin
Makeanhimo on mahdollista taltuttaa ja vielä melko nopeasti. Tarkastele päivittäisiä valintojasi esimerkiksi lounasjonossa ja ole tarkkana mainosten maailmassa.
Sanna Kekki
Tänään klo 9:54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies- vai naiskilpailijan kanssa? Onkohan huuppariporukassa yhtään sateenkaarilaista? Mä oon kuolannut tota yhtä kundia, mutta en uskalla laittaa viestiä. Seuraan vain igssä.
Pysy vaan siellä igseurantalinjalla kunnes olen saanut itse vastauksen lähettämiini viesteihin.
Repe 68v
Vierailija kirjoitti:
:D Just olin kirjoittamassa samaa! Pian nähdään kuinka Liikku-kuntoketjun (pääsponsori) asiantuntijat saavat kilot karisemaan!
Henrik karisti ainakin tosi hyvin. Lähti ensimmäisten minuuttien aikana valmentaja ja seuraavien kuukausien aikana 50 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Just olin kirjoittamassa samaa! Pian nähdään kuinka Liikku-kuntoketjun (pääsponsori) asiantuntijat saavat kilot karisemaan!
Henrik karisti ainakin tosi hyvin. Lähti ensimmäisten minuuttien aikana valmentaja ja seuraavien kuukausien aikana 50 kiloa.
Kukaan valmentaja ei pysy tuon häntäheikin vauhdissa. Aina syntyy romanssi ja sen jälkeen pt poistuu.
Tänään näkee ruudusta jo Samulin jakson, jes! Siinä on oikea selviytymistarina, kuinka vaikean masennuksen keskellä pystytään laittamaan vielä keho kuntoon ja keskittymään määrätietoisesti ruokarytmitykseen ja trainerin asettamiin liikuntatavoitteisiin. Olen ollut Samulin työkaveri ja täytyy kyllä olla ylpeä Samulin puolesta, siinä on miehellä yritystä ja halua enemmän kuin näillä muilla kilpailijoilla yhteensä. Anteeksi spoilaukseni, mutta katsokaa tänään voittajan jakso nelosella klo 20!
Vierailija kirjoitti:
Tänään näkee ruudusta jo Samulin jakson, jes! Siinä on oikea selviytymistarina, kuinka vaikean masennuksen keskellä pystytään laittamaan vielä keho kuntoon ja keskittymään määrätietoisesti ruokarytmitykseen ja trainerin asettamiin liikuntatavoitteisiin. Olen ollut Samulin työkaveri ja täytyy kyllä olla ylpeä Samulin puolesta, siinä on miehellä yritystä ja halua enemmän kuin näillä muilla kilpailijoilla yhteensä. Anteeksi spoilaukseni, mutta katsokaa tänään voittajan jakso nelosella klo 20!
voittajan jakso eli tänään näkyy annamarin jakso nelosella klo 20...tarkoitit varmaan ruutuplussaa missä samulin jakso näkyy tänä iltana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voittajan jakso eli tänään näkyy annamarin jakso nelosella klo 20...tarkoitit varmaan ruutuplussaa missä samulin jakso näkyy tänä iltana?
Anskubanskun oma trolli iski heti. Ei, en tarkoittanut voittajalla ketään muuta kuin Samulia. Laittakaa nimi mieleen! Huuppari-voittaja 2021! Korjaan ihan vähän: Voittajan jakso tänään nelosella ruudussa todennäköisesti jo ennen 21:00.
#samuli #pimeästävaloon #säetolehullu #huuppari #voittaja #kukamuumuka
iltsikassa olleiden esitietojen mukaan, naiset olivat ainoita jotka turvautuivat leikkauksiin ja lääkkeisiin. Pitääkö siis paikkaansa, että kaikki miehet olivat ihan puhtaasti kisaamassa?
Samulin luomutila on meidän tilan vieressä! Ollaan tilanaapureita:) Komea suoritus Sampalta kyllä! Muutama kilo Sampalle tullut takaisin, mutta se tekee miehestä vain seksikkäämmän;)
Tää on vähän offtopikki mutta koska ylipainoiset on langalla niin hyvä tilauus kysyä:
Miksi te olette kaupan kassajonoissa ”kädettömiä”? Usein nimittäin on niin että reippaasti ylipainoinen (usein nainen) on se joka aiheuttaa ongelmia kaupan kassajonossa. Tuntomerkkeinä on syvälle päähän vedetty hattu tai myssy, selässä oleva suhteettoman pieni reppu ja hitaat liikkeet. Monilla on mukana omat pussukat mihin ostokset tungetaan, hitain liikkein tottakai.
Ja tätä seuraa liikeidea:
Ylipainoisille tarkoitettu päivittäistavarakauppa minne ei pääse ilman älytöntä ylipainoa! 👌👍
Vierailija kirjoitti:
Missä Samuli asuu, Helsingissä?
"Huupparit"?! Huutonaurua :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Samulin luomutila on meidän tilan vieressä! Ollaan tilanaapureita:) Komea suoritus Sampalta kyllä! Muutama kilo Sampalle tullut takaisin, mutta se tekee miehestä vain seksikkäämmän;)
Onko aito luomutila vai feikki? Samoin kuin personaltrainereiden maailmassa missä voi kutsua itseään vaikka miksi valmentajaksi ilman mitään pohjakoulutusta, on maatilamaailmassa mahdollista nimittää omaa tilaa luomutilaksi vaikka ei olisikaan oikea luomutila. Itse olen tavallinen tilallinen joka kasvattaa porkkanaa ja perunaa sekä boysenmarjaa uutena tulokkaana. Kauppa ei meinannut käydä millään. Konkurssi oli lähellä. Sitten eräs tuttu yrityskonsultti antoi neuvon: tuplaa hinnat ja laita kyltti tienvarteen: LUOMUTILA 100%. Ja niin kävi että kauppa lähti käymään. En edes tiedä mitä luomu tarkoittaa oikeasti mutta kauppa käy ja asiakkaat tulee aina vaan takaisin. Ensi kesänä otetaan ohjelmaan luomutyrni!
Hetkonen, hetkonen. Mitäs infoa se hakukone meille suoltaakaan:
Onko tämä koko perkeleen porukka nyt jotain kierrätettyjä realitytähtiä ja/tai sellaiseksi haluavia?
Avausjaksossa tavataan ensin lappeenrantalaiset Riikka, 43, ja Sami, 42. Parikymmentä vuotta yhtä pitäneen parin elämään haasteita tuo yhteisen ajan puute, Riikan epävarmuus kehostaan sekä Samin masennus.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fc245881-e3f7-49fd-aacd-19c8f57…
Henrikille ahdistavan tukala tunne voi iskeä niin hississä kuin lentokoneessa. Koneesta on pitänyt joskus lähteä paniikin vuoksi pois ennen nousua. Lentomatkustaminen onkin jäänyt kokonaan vuosiksi. “Kun se ahdas tila on lukittu tai ei ole mahdollista poistua heti, kun haluan, se on ongelmallisinta.”
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/kummalliset-kammot/2129341-pelkoa-putke…
Sisustusarkkitehdin painajainen: Iida, 25, oli juuri selviämässä elämänsä kriisistä, kun korona tuli ja sekoitti kaiken – intiimit videopäiväkirjat paljastavat kahdeksan naisen tunteiden vuoristoradan keväällä 2020
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2020/07/15/sisustusarkkitehdin-painajaine…
Eikö Suomessa olisi ollut oikeasti apua tarvitsevia ylipainoisia ihmisiä, eikä tälläisiä julkkistyrkkyjä? Eikö ole vaarallista lihottaa ensin itsensä päästäkseen painonpudotusohjelmaan ja sitten taas laihduttaa. Onko oikea termi tälle ilmiölle julkkisjojo(laihdutus)?
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän offtopikki mutta koska ylipainoiset on langalla niin hyvä tilauus kysyä:
Miksi te olette kaupan kassajonoissa ”kädettömiä”? Usein nimittäin on niin että reippaasti ylipainoinen (usein nainen) on se joka aiheuttaa ongelmia kaupan kassajonossa. Tuntomerkkeinä on syvälle päähän vedetty hattu tai myssy, selässä oleva suhteettoman pieni reppu ja hitaat liikkeet. Monilla on mukana omat pussukat mihin ostokset tungetaan, hitain liikkein tottakai.
Ja tätä seuraa liikeidea:
Ylipainoisille tarkoitettu päivittäistavarakauppa minne ei pääse ilman älytöntä ylipainoa! 👌👍
Olen itse ylipainoinen joten tiedän mistä puhun: aidostiko olet sitä mieltä että ylipainoisten tulisi liikkua jotenkin salaman tavoin? Ymmärrystä nyt peliin ei kaikki voi olla yhtä kiireisiä ja nopeita kuin sinä kysyjä.
Tuskin millään, väärä formaatti sulla...