Hurja painonpudotus Suomi Official
On kyllä rohkeita ihmisiä, kun omilla kasvoillaan uskaltaa mennä koko kansan "töllisteltäväksi" ja ilmoittaa painonsa kaikelle kansalle. Ainakin kahdella naisella on paino enemmän kuin pituus.
Mutta todella mielenkiinnolla jään odottamaan kyseistä ohjelmaa. Mielenkiintoisempia tällaiset ohjelmat on kuin samantyyliset, missä on vain julkkiksia kisaamassa.
Tässä osallistujat:
https://www.seiska.fi/telkkari/nama-ihmiset-laihduttavat-uutuusohjelmas…
Kommentit (1056)
Käyttekö samalla salilla näiden kisailijoiden kanssa? Toi Kirsi kävi Forssan liikulla samaan aikaan mun kanssa, mutta nyt ei olla satuttu samaan aikaan pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttekö samalla salilla näiden kisailijoiden kanssa? Toi Kirsi kävi Forssan liikulla samaan aikaan mun kanssa, mutta nyt ei olla satuttu samaan aikaan pitkään aikaan.
Mun mielestä Ida oli pari kertaa jumppaamassa Tiiriössä samaan aikaan, kun itse treenasin.
Vierailija kirjoitti:
:D Just olin kirjoittamassa samaa! Pian nähdään kuinka Liikku-kuntoketjun (pääsponsori) asiantuntijat saavat kilot karisemaan!
Äänestys!
Mitä olette mieltä, kummalle sponsorille (Eiran sairaala vs. Liikku kuntokeskus) kuuluu kiitos karisseista kiloista?
Peukku ylös
Eiran sairaalan huippuammattilaiset tarjoavat alan huippupalvelut laihdutuksen tueksi mm. Lihavuusleikkaus, rasvaimu, näläntunteen kadottavan lääkkeen jne. Siinä ei ole kahta sanaa, kun ei pysty syömään kuin 500-900kcal/vrk Tulos on taattu.
vai
Peukku alas
Liikun ammattilaiset joista ainakin näytti yksi lähtevän vaihtoon heti alkuohjelmasta ja yksi ammattilainen sai tälle yhdelle naiselle kakkosjaksossa sen alun huipputuloksen: liikaa hiilaria ja +300g painonnousu.
Vierailija kirjoitti:
Tammelassa on nyt uutukaiset kuntoportaat, löytyiskö sieltä?
Ei hitto, kaksi jaksoa tullut ja täällä jengi puhuu joistain Henrikeistä, Idoista, Oskareista. Keitä ne on? Miksi ette puhu vain töllöstä tulleista jaksoista, mikä järki??
Vierailija kirjoitti:
En oikein saanut omaan painon pudotukseen mitään oivalluksia tästä ohjelmasta, vaikka periaatteessa ihan viihdyttävää katsoa, kun ihminen pienenee. Näillä oli hyvä motivaatio ja olen minäkin joskus tsempannut puolisen vuotta niin, että lähes kaiken vapaa-ajan painelin menemään lenkillä. Kai siinä nyt laihtuu. Niin näilläkin pitää löytyä se aika siihen kuntoiluun, vaikka tulisi mitä muita kiireitä. Tai sitten tottuu syömään niitä pieniä aterioita jatkuvasti, eikä annokset vahingossa ala taas suurentua. Asiallisesta päästä oleva laihdutusohjelma, mutta kaksi jaksoa riitti, kun kaikki taitaa olla samanlaisia.
Itse meinasin, että katson kaikki jaksot, jos tämä menee niin kuin pitäisi eli jokainen jakso on erilainen, koska tarinan henkilö on oma yksilönsä. Jonkun jaksosta saattaa löytyä enemmän yhteneväisyyksiä omaan itseen ja sais siitä uusia vinkkejä...tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein saanut omaan painon pudotukseen mitään oivalluksia tästä ohjelmasta, vaikka periaatteessa ihan viihdyttävää katsoa, kun ihminen pienenee. Näillä oli hyvä motivaatio ja olen minäkin joskus tsempannut puolisen vuotta niin, että lähes kaiken vapaa-ajan painelin menemään lenkillä. Kai siinä nyt laihtuu. Niin näilläkin pitää löytyä se aika siihen kuntoiluun, vaikka tulisi mitä muita kiireitä. Tai sitten tottuu syömään niitä pieniä aterioita jatkuvasti, eikä annokset vahingossa ala taas suurentua. Asiallisesta päästä oleva laihdutusohjelma, mutta kaksi jaksoa riitti, kun kaikki taitaa olla samanlaisia.
Minun mielestä toi kolmas oli jo ihan erilainen selvästi!
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kaksi jaksoa tullut ja täällä jengi puhuu joistain Henrikeistä, Idoista, Oskareista. Keitä ne on? Miksi ette puhu vain töllöstä tulleista jaksoista, mikä järki??
Töllöstä!? Hei, juntti, annas kun veikkaan postinumerosi, olisiko 37370 Narva.
Ensinnäkin ohjelman nimi on huupparit ja se katsotaan ruudusta ennakkoon, eikä mistään Jeesuksen aikaisesta töllöstä?!. Toisekseen, kilpailijoilla on oikeat kilpailijanimet ja ne ovat muotoa: huuppari-Kirsi, huuppari-Annamari, Huuppari-Henrik, Huuppari-Tommi.. ja niin edelleen.
Ja lisään vielä, että Ellen ei ole huuppari, sillä hän on vain juontaja. Ollaakseen real-huuppari, pitää olla kilpailijana huuppareissa. vrt. Napakymppiin. On esim. Napakymppi-Oskari, mutta ei Napakymppi-Katajaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miten ihminen ei pysty laihtumaan! Kun jättää höttöhiilarit pois, niin auttaa jo paljon. Miten ihmiset pystyvät syömään pullaa, leivoksia yms.moskaa?
Ehkä niiden poisjättäminen auttaa, jos lihavuus on hankittu ja ylläpidetty niitä mättämällä? Mutta esimerkiksi minulla karppaus ei auttanut mitään. En laihtunut.
Jos höttöhiilarit sinulle ovat "moskaa", josta et edes ymmärrä, miten niitä pystyy syömään, et tietenkään voi tajuta, että ne joidenkin mielestä ovat herkullisia ja että niistä siksi on vaikea luopua.
Vierailija kirjoitti:
ilmanaikuista paskajuoruilua joo!
Kuka oli se tuotannon henkilö joka juorujen mukaan ajautui kilpailijan kanssa suhteeseen?
Kaikkein epäuskottavinta "kylläisyyshormoni"-tarinoissa on tietysti se että ennenkuin tämä "hormoniselitys" kerrotaan niin parisataakiloinen kilpailija on selitellyt ummet ja lammet tv-kameroiden edessä omia keittiöpsykologin selityksiä ylipainostaan. Että olisi mennyt 30 vuotta lääketieteellisen syyn löytämiseksi siihen että miksi leipäläpi ei sulkeudu koskaan?
Jos tarinat "kylläisyyshormonista" pitävät paikkaansa niin nythän sitten me varmastikin voimme katsella kuinka kaikki kilpailijat ovat painoluokassa 50-80kg? Eiks niin? Missä tätä ihmettä voi tarkastella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Henrik oli kyllä melkoinen persoona. Ei kelvannut pt kun piti ite saada säätää. Taitaa olla melkoinen suorittaja. Liekkö saa pysymään kilot pois. Pääkoppaanhan tässä tuskin muutosta tuli kovinkaan paljon kun ei liiemmin näyttänyt ottavan tukea vastaan.
Jakson perusteella näytti ainakin että tulosta tuli todellakin ja paljon heti, kun PT oli jäänyt pois. Mutta miten ihmeessä aikatauluja ei saatu ohjelman mukaan PT:n kanssa sopimaan yhteen? Luulisi että jokainen PT olisi kiinnostunut näkyvyydestä ja valmis vaikka vähän venymään aikatauluissa, eihän se kai muutenkaan ole mikään 9-17 työ kun ihmiset ja etenkin yrittäjät joutuvat ajoittamaan treenit varmasti vähän mihin vain kykenevät? Olikohan nuo Henrikin aamuherätykset sitten liikaa?
No mä kyllä ajattelin ettei tainnut olla kyse aikatauluista vaan siitä ettei henrikillä ja pt:llä synkannut.
Onko kenelläkään mitään tietoa, miksi tämä PT ei ollut tuolla Henrikin loppupunnituksessa? Aikatauluongelmia? Vai oliko Niemelä tässäkin toiminut mielivaltaisesti ja estänyt tulemasta?
No siksi koska heti aluksi heidän sukset meni ristiin eikä ilmeisesti liikku saanut uutta personal traineria tilalle. Sen vuoksi Niemelä joutui pyörimään selvästi ihan pihalla olevan oloisena siellä salilla punnerrellen hikihatussa pikkupainoilla kun ei ollut varmistajaa.
Saatan olla yksi osallistujista tai sitten en mutta kerrottakoon että Henrik on ainoa osallistuja jolle tuntuu olevan tärkeintä penkkitulos. Ketään muuta ei kiinnosta penkkitulos varsinkaan kun suurin osa osallistujista on naisia mutta Henrik se vaan muistaa joka perjantai-ilta kysellä paljonko penkki, paljonko penkki... Ei millään pahalla Henrik mutta sun penkki ei kiinnosta ketään. :)
Oliko kenelläkään tietoa näistä tuloksista? 3. jaksossahan se yksi möhömaha teki penkin kapeella, mutta ottiko mitään ykkösiä? En jaksanut katsoa kokonaan. Tuli fiilis, että oli lihottanut itsensä tuohon kuntoon nopeasti ja sitten brassailee helpolla voitolla, kun pöhötys lähtee poiskin nopeasti.
Kapealla otteella treenataan ojentajia. Ei Henrik ottanut mitään normaalia penkkimaksimia siis. Henrikin normaali penkkimaksimi on jossain parin sadan paremmalla puolella. Olen itse nähnyt sen tamperelaisella salilla. Kapealla otteella tekee sarjaa 150 kilolla. Bullin opeilla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Just olin kirjoittamassa samaa! Pian nähdään kuinka Liikku-kuntoketjun (pääsponsori) asiantuntijat saavat kilot karisemaan!
Äänestys!
Mitä olette mieltä, kummalle sponsorille (Eiran sairaala vs. Liikku kuntokeskus) kuuluu kiitos karisseista kiloista?Peukku ylös
Eiran sairaalan huippuammattilaiset tarjoavat alan huippupalvelut laihdutuksen tueksi mm. Lihavuusleikkaus, rasvaimu, näläntunteen kadottavan lääkkeen jne. Siinä ei ole kahta sanaa, kun ei pysty syömään kuin 500-900kcal/vrk Tulos on taattu.vai
Peukku alas
Liikun ammattilaiset joista ainakin näytti yksi lähtevän vaihtoon heti alkuohjelmasta ja yksi ammattilainen sai tälle yhdelle naiselle kakkosjaksossa sen alun huipputuloksen: liikaa hiilaria ja +300g painonnousu.
Onko nää lihavuusleikkaukset ja rasvaimut nyt jotain faktaa, vai pelkästään jonkun omituisen trollin keksintöä?
Itse olen omalla matkallani kohti terveempää elämää (170kg--> 130kg tällä hetkellä, edelleen matka jatkuu..), ja oman inspiraationi lähteeksi tätä ohjelmaa oon katsellut. Mutta jos tässä on jotain laihdutusleikkauksia, niin ei oikein nappaa. Luulin, että tässä keskitytään niitten elämäntapojen muuttamiseen, eikä leikkauksiin ja niistä toipumisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestys!
Mitä olette mieltä, kummalle sponsorille (Eiran sairaala vs. Liikku kuntokeskus) kuuluu kiitos karisseista kiloista?Peukku ylös
Eiran sairaalan huippuammattilaiset tarjoavat alan huippupalvelut laihdutuksen tueksi mm. Lihavuusleikkaus, rasvaimu, näläntunteen kadottavan lääkkeen jne. Siinä ei ole kahta sanaa, kun ei pysty syömään kuin 500-900kcal/vrk Tulos on taattu.vai
Peukku alas
Liikun ammattilaiset joista ainakin näytti yksi lähtevän vaihtoon heti alkuohjelmasta ja yksi ammattilainen sai tälle yhdelle naiselle kakkosjaksossa sen alun huipputuloksen: liikaa hiilaria ja +300g painonnousu.Onko nää lihavuusleikkaukset ja rasvaimut nyt jotain faktaa, vai pelkästään jonkun omituisen trollin keksintöä?
Itse olen omalla matkallani kohti terveempää elämää (170kg--> 130kg tällä hetkellä, edelleen matka jatkuu..), ja oman inspiraationi lähteeksi tätä ohjelmaa oon katsellut. Mutta jos tässä on jotain laihdutusleikkauksia, niin ei oikein nappaa. Luulin, että tässä keskitytään niitten elämäntapojen muuttamiseen, eikä leikkauksiin ja niistä toipumisiin.
Ei ole mitään faktaa koska faktat salataan tuotannon toimesta. Johan ekassa jaksossa kilpailija esitteli ylpeänä injektioruiskuja millä hän pistää suoneen jotain kemikaalia mikä saa painon tippumaan taikaiskusta. Aivan kaistapäinen ohjelma missä kilpailijoista osa treenaa "natuna", osa tykittää itseensä kamaa millä paino laskee ja joillekin muille tehdään erilaisia leikkauksia missä rintakehää ja vatsalaukkua leikataan auki enemmän ja vähemmän. Epäterveisiin muutoksiin kannustava ohjelma. Tai siis ainakaan omasta mielestäni ei ole tervettä että esimerkiksi sporassa töihin matkalla kaivaa esiin värkit ja alkaa tykittää itseensä laihdutuskamaa.
Ei piikittämisessä ainakaan kaupunkilaisille ole mitään kummallista. Niin paljon on narkomaaneja jotka piikittää itseään. Ja mitä pahaa on siinä jos piikittää itseensä lounastauolla ruokahalun estävää lääkettä jos vertaa siihen että joku toinen ryystää oudonväristä smoothieta…
Toi injisointi ei mielestäni kans kuulu mihinkään laihdutusohjelmaan. Jos ei pysty syömisen järkevöittämisellä ja kuntoilun lisäämisellä tiputtamaan painoa niin sitten ei.
Tiedoksi teille tietämättömille, että Suomessakin on käytössä lääkityksiä painonhallintaan, muun muassa tuo pistoslääkitys, jota ohjelmassa esiteltiin jaksossa 1.
Moni on saanut pitkäaikaisen avun näistä lääkkeistä.
Mitä se teiltä on pois, että joku saa kaiken mahdollisen avun painonpudotukseen? Olisiko tuon lähes 200kg painavan naisenkin pitänyt vain natuna laihduttaa, mahdollisesti turhautua ja epäonnistua taas kerran. Tuollainen 130 kilon ylipaino on ihan jäätävä määrä pudottaa, ja hän ansaitsi kaikki mahdolliset avut urakkaansa.
Kehitys kehittyy ja painonpudotukseen on olemassa uusia apuja. Eläkää sen kanssa.
Käykös Ellen siellä salilla tsemppaamassa vai onko vain alku- ja loppukohtausten mannekiini?
Täytyy seurata muutama jakso tätä suomen versiota. Minun mielestä ainakin jenkkiversion Chris Powell tuntui ihan asialliselta ja kannustavalta vetäjältä tyypilliseen jenkkipositiiviseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestys!
Peukku alas
Liikun ammattilaiset joista ainakin näytti yksi lähtevän vaihtoon heti alkuohjelmasta ja yksi ammattilainen sai tälle yhdelle naiselle kakkosjaksossa sen alun huipputuloksen: liikaa hiilaria ja +300g painonnousu.Onko nää lihavuusleikkaukset ja rasvaimut nyt jotain faktaa, vai pelkästään jonkun omituisen trollin keksintöä?
Ei ole mitään faktaa koska faktat salataan tuotannon toimesta. Johan ekassa jaksossa kilpailija esitteli ylpeänä injektioruiskuja millä hän pistää suoneen jotain kemikaalia mikä saa painon tippumaan taikaiskusta. Aivan kaistapäinen ohjelma missä kilpailijoista osa treenaa "natuna", osa tykittää itseensä kamaa millä paino laskee ja joillekin muille tehdään erilaisia leikkauksia missä rintakehää ja vatsalaukkua leikataan auki enemmän ja vähemmän. Epäterveisiin muutoksiin kannustava ohjelma. Tai siis ainakaan omasta mielestäni ei ole tervettä että esimerkiksi sporassa töihin matkalla kaivaa esiin värkit ja alkaa tykittää itseensä laihdutuskamaa.
Ei piikittämisessä ainakaan kaupunkilaisille ole mitään kummallista. Niin paljon on narkomaaneja jotka piikittää itseään. Ja mitä pahaa on siinä jos piikittää itseensä lounastauolla ruokahalun estävää lääkettä jos vertaa siihen että joku toinen ryystää oudonväristä smoothieta…
Toi injisointi ei mielestäni kans kuulu mihinkään laihdutusohjelmaan. Jos ei pysty syömisen järkevöittämisellä ja kuntoilun lisäämisellä tiputtamaan painoa niin sitten ei.
Et taida ymmärtää että 200 kilon paino on hengenvaarallinen. Silloin kaikki keikot painon laskemiseksi on otettava käyttöön. Ihmettelen tätä asennetta, että jos syömällä ja liukumalla paino ei laske, niin pitää luovuttaa ja mieluiten kuolla pois. Nämä ohjelman ihmiset ovat sitäpaitsi työikäisiä ja töissä olevia ihmisiä, joiden työkykyä lihavuus tulee uhkaamaan ennemmin tai myöhemmin ja se vasta tulee kalliiksi yhteiskunnalle.
Huumeiden käyttöä ei pidä näyttää televisiossa!
Teillä päin on isot pöhötykset, kun 50kg:n pudotuskin on vain "pientä pöhötystä"