Kuukautiset :(
Auttakaa mua D: mulla alko menkat tän viikon tiistaina ja niiden ois määrä loppua tänään tai huomenna no ei sinäsä ihmeellistä ettei ne oo loppunu ku on vielä näin epäsäännölliset menkat ku nää alko viime keväänä(2014) no aamulla ku heräsin niin aattelin et jes nää on loppumaan päin ku tuli vähä vaa semmosta ruskeeta paukkuista verta paperin mukana ja sama vuoto jatku iltapäivään asti ku kävin uudestaan vessassa niin sitten tuli iha kirkasta verta :( eikö nää lopu ikinä... Anteeksi sekava selitykseni mutta kysymyshän siis on että:kauvanko nää enää kestää x( ettehän te sitä voi tietää mutta että onko tossa mitään merkkejä loppumisesta? Vastatkaa että saan mielenrauhan... Ja anteeksi vielä kerran sekavaselitys..:(
Kommentit (7)
Kyllä menkat voi hyvin kestää viikon, eli jos on tämän viikon tiistaina alkanut niin nyt on vasta viides päivä. Sitten jos olet tosiaan hyvin nuori niin ne voi muutenkin olla epäsäännölliset. Ei kannata ainakaan huolestua. Mulla muuten on sellaiset menkat, että kaksi ekaa päivää vuotaa reilusti, kolmantena jo selvästi vähemmän, neljäntenä ei välttämättä juuri ollenkaan ja viidentenä yhtäkkiä lorahtaa vielä kerran oikein reilummin ja siitä ne sitten hiipuu. N. viikon kestää, että loppuu ihan sataprosenttisesti.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 18:24"]Kyllä menkat voi hyvin kestää viikon, eli jos on tämän viikon tiistaina alkanut niin nyt on vasta viides päivä. Sitten jos olet tosiaan hyvin nuori niin ne voi muutenkin olla epäsäännölliset. Ei kannata ainakaan huolestua. Mulla muuten on sellaiset menkat, että kaksi ekaa päivää vuotaa reilusti, kolmantena jo selvästi vähemmän, neljäntenä ei välttämättä juuri ollenkaan ja viidentenä yhtäkkiä lorahtaa vielä kerran oikein reilummin ja siitä ne sitten hiipuu. N. viikon kestää, että loppuu ihan sataprosenttisesti.
[/quote] kiitos! Nyt tiiän et kaikki on ok..ja pitää vaa jaksaa odottaa :))
Ja täällä vuodettu kaks viikkoa putkeen nyt (joo, on ongelmia ja lääkärissä käyty ja jatko käynnit on)... eli menkat tosiaan voi kestää... 3-7 päivää varmaan sellainen normaali.
D: voi ei. Itse tosiaan odotan että olen täysi-ikäinen että saan hormoonikierukan :/
Minulla ne kestävät yleensä viisi vuorokautta, mutta se on yksilöllistä. t. Sunnuntai-iltana alkoivat, eilen loppuivat.