Lue keskustelun säännöt.
Mikä oli se yks suklaapatukka ennen vanhaan,
30.08.2014 |
niitä oli punaisia, vihreitä ja keltaisia. Muuta en muista.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No niinpäs onkin! Kiitos tiedosta ja nopeudesta.
Nam nam jumbo oli kyl muhkea ja hyvää
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:17"]
Royal
[/quote]Royal on parempi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jambo?