Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sinkkuuntui, kauan pitää odottaa etten ole laastari?

Vierailija
30.08.2014 |

Olivat siis 5v yhdessä, erosivat toukokuussa ja n. Kuukausi sitten muuttivat erilleen. Me ollaan tunnettu heinäkuun alusta, mutta ei olla menty molemmin puoleista flirttiä pidemmälle. Mies puhuu exästään hyvin neutraalisti, ei haku eikä ylistä.

Nyt tässä mietin että milloin voin ns. Iskeä kiinni? 6kk? Vuosi? Tiedän että ei voi varmasti sanoa, mutta noin suunnilleen. Miehessä on kaikki mitä itse haluan, mutta laastariksi en ryhdy.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: Minkä ikäiset ihmiset oikein luo tällaisia "sääntöjä"? Pakko olla laastarisuhde. Hohhoijaa.

No, onhan se tietysti helpompi elää, kun voi noudattaa jotain kuvitteellisia ohjenuoria. Vähän kuin uskonnon mukaan.

Vierailija
22/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:34"]

Ei turhaan ole täälläkin palstoilla ihmisiä, jotka anonyymisti vasta pystyvät tunnustamaan, ettei välttämättä koskaan kukaan uusi kumppani pystynyt ylittämään sitä aiempaa.

[/quote]

Niin, totta tämäkin. Joidenkin mielestä pitää seurustella monen kanssa, jotta tietää, millaisesta ihmisestä pitää eniten. Ihan kuin ei tajuttaisi, että joskus se ensimmäinen voikin osoittautua parhaimmaksi, mutta hänet on menetetty jo toiselle. 

Loppujen lopuksi kaikki ohjeet parisuhteisiin ovat vain ehdotelmia. Ei ole mitään vedenpitävää tapaa, joka toimii kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:43"]

Puhutkohan meistä, aijat ja ajankohdat sopii just, miehen etukirjain T, onkohan sama?

[/quote]

Siis kuka? Meidän erossa miehen etukirjain on T, minkä ikäisestä T:stä puhut ja mikä paikkakunta?

Vierailija
24/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en seurustelisi juuri eronneen kanssa, koska olen liian mustasukkainen. Tottakai se eksä jotenkin pysyy miehen elämässä.

Vierailija
25/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:24"]

Olivat siis 5v yhdessä, erosivat toukokuussa ja n. Kuukausi sitten muuttivat erilleen. Me ollaan tunnettu heinäkuun alusta, mutta ei olla menty molemmin puoleista flirttiä pidemmälle. Mies puhuu exästään hyvin neutraalisti, ei haku eikä ylistä. Nyt tässä mietin että milloin voin ns. Iskeä kiinni? 6kk? Vuosi? Tiedän että ei voi varmasti sanoa, mutta noin suunnilleen. Miehessä on kaikki mitä itse haluan, mutta laastariksi en ryhdy.

[/quote]

ei ole mitään fiksattua aikaa.  et ole laastari jos kohteesi on jo käsitellyt eronsa.  joskus se tapahtuu eron jälkeen ja joskus jo ennen eron tapahtumista.    

jättikö mies vai jättikö nainen? kumman aloitteesta se tuli. jättäjä on varmaan käsitellyt eroa pidempään kuin jätetty.   

jos ihminen ei kaipaa exäänsä enää missään muodossa ja osaa katsoa tulevaisuuteen niin et ole mikään laastari 

Vierailija
26/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niin optimistinen, että uskon että siitä uudesta suhteesta voi kehittyä vielä syvempi ja hienompi rakkaustarina. Ei ihmiset eroa ilman syytä ja selkeästi joku/jotkut asiat siinä vanhassa suhteessa eivät ole toimineet. En halua ajatella, että olisin jotenkin automaattisesti huonompi, kuin miehen exä.

Vierailija
27/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen erosta oli reilu kuukausi kun tavattiin. Miehen avoliitto päättyi siihen että mies sai tietää naisella olleen jonkin aikaa suhde toiseen mieheen. Nainen muutti sen miehen luo pitkän välimatkan päähän joten ei ole sen jälkeen ollut millään lailla mukana miehen elämässä. Se avoliiton aikana alkanut suhde muuten ei kestänyt mutta meidän suhde kestää, ollaan naimisissa ja onnellisia. Kun tapaa sen oikean, ei tarvitse välittää mistään laastari-jutuista kun kukaan ulkopuolinen ei voi tietää millainen mikäkin suhde on. Mun edellinen parisuhde päättyi siihen että olin ollut laastari, en vaan silloin halunnut uskoa sitä. Miehiä on niin erilaisia. Nykyinen halusi sitoutua, edellinen oli tunnevammainen ääliö joka halusi vaan naida ympäriinsä noin suoraan sanottuna.

Vierailija
28/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:30"]Tiedätkö miksi erosivat? Kumpi jätti? Näkeekö vielä eksäänsä ja jos niin olosuhteiden pakosta vai siksi, koska ovat päättäneet olla ystäviä? Onko heillä lapsia? Minkä ikäisiä ovat?
[/quote]

Eron syitä en oo oikeestaan kyselly, tuntuis tungettelevalta, mutta on tullut sellainen olo, että ero oli ns. Yhteinen päätös. Eivät näe ollenkaan eikä heillä ole lapsia. Mies on vähän vajaat 30.

Vierailija
29/29 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:43"]Puhutkohan meistä, aijat ja ajankohdat sopii just, miehen etukirjain T, onkohan sama?
[/quote]

Alkaa M-kirjaimella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme