Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heips ladies, jeesaisitteko hieman;

28.08.2006 |

mulla nyt menossa jotakuinkin kp 40. On eka vasta pilsujen poisjätön jälkeen ja kaks negatestiä oon jo tehnyt kp:lla 33 ja 37, joten voinemme luottaa siihen, että raskaana en ole. Kysymykseni onkin, että kuinkas kauan niitä menkkoja kannattaa oikein odotella? Eli onko normaalia, että kierto tulee olemaan vaikka 50 jotain? Tarviiko ottaa lääkärin yhteyttä tms. vai odottelenko vain, että mun kroppani alkaa normalisoitua pillereiden käytön jälkeen...? Hjelp:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli elokuussa -04 sellainen tilanne, ettei menkkoja kuulunut ei näkynyt ja kaksi neg. testiä tehtiin. Sitten syyskuun alussa oltiin menossa juhliin ja päätin kuitenkin varmistaa ja selkeä PLUSSA tuli. Eli ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä, kahden vikan testin välissä oli kaksi viikkoa.

Mareila+Pojat 1v ja 5v

Vierailija
2/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni melkoista " häränpyllyä" on menkkojen jälkeen moni kokenut kierronpituudessa. Melko yksilöllistä taitaa olla, mutta mene ihmeessä käymään lääkärissä jos kovin ihmetyttää.

Ei kai sitä kuuluisi ihan kahtakaan kiertoa jäädä väliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että melkoista häränpyllyä on pilsujen jälkeen - en menkkojen. ääks, taitaa olla iskenyt melkoinen kirjoitushärö!

Vierailija
4/4 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis..

Samassa tilanteessa ollaan. Täällä myös ekaa kiertoa pillereiden lopetuksen jälkeen mennään ja kp nyt yli 50. Kyselin asiaa neuvolasta ja th sanoi, että pillereiden lopetuksen jälkeen voi odotella jopa 3 kk ja sitten vasta hakeutua tutkimuksiin. Eli ei tässä auta kuin odotella..!