Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ihan kohtuuton?!

Vierailija
30.08.2014 |

Oon herännyt joka aamu viime viikolla aikaisin. Tänään miesystävä pyysi minua yöksi ja sanoin vielä että mun pitää saada nukkua. Ja oli ok. No, heti kun tulin oli ovella vastassa joku ihan älytön iso ja karvainen koira. Pelkään koiria, ja olen niille allerginen. Heti se vitun piski hyppäsi päälleni. Yritin työntää sitä pois, mutta se vain innostui lisää. Lopulta joku miehen vähäjärkinen kaveri repi sen piskin pois päältäni. No, säikähdyksellä selvittiin. Aloin puoliltaöin nukkumaan, ja nyt heräsin siiven kun se sama saatanan piski puraisi minua varpaasta ja olkkarissa kunnon torikokous. Mietin nyt tässä soitanko taksin kotiin vai mitä teen. Vituttaa ihan saatanasti

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tosiaankaan olisi jäänyt yöksi. Tilaat sen taksin kotiin. Onko koira siis miehesi kaverin vai miehesi?

Vierailija
2/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaverin koira. Ja lähtivät siis pois kun tulin mutta olivat sitten tulleet baarin (?) jälkeen takaisin.
Pitäisi päästä käymään vessassakin mutta ei sekään onnistu kun nyt se koira on tuossa oven takana odottamassa. Kynsii jatkuvasti ovea ja haukkuu. Itkettää ja suututtaa, nukkukoot tuon piskin kanssa tästä lähtien. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan. Ap

Vierailija
4/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Mitä miesystävä sanoi kun lähdit?

Vierailija
5/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 03:48"]Hyvä! Mitä miesystävä sanoi kun lähdit?
[/quote]

Ei mitään, pisti viestin perään että on pahoillaan ethä kävi mäin, aiemmin oli mukavaa jasääli et ilta päättyi näin. Ja mä lähetin raivoissani kaks todella asiatonta viestiä. Unohdin tosiaan mainita sen että miesystävän vessanovin meni rikki ja nyt korjaajaa odotellessa ovea ei ole! Ja mulla on menkat, olohuoneesta suora näköyhteys pöntölle.
Ap

Vierailija
6/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kohtuuton. Nyt nukkumaan! Huomenna uus päivä.

Vierailija
7/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pistäny viestiä ap?

Vierailija
8/8 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, ei oo mies pistäny viestiä eikä vastaa puheluihin. Taisin siis olla kohtuuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän