paljonko maksaisit opiskelijalle lapsenhoidosta tässä tapauksessa?
mikähän ois sopiva summa, on meillä klo 19--> ja aamulla lähtee kouluun (tulen yöllä kotiin). Lapsi 5v eli ei vaadi muuta hoitoa kun nukkumaanlaittamisen iltasatuineen. Ehdotuksia?
Kommentit (10)
jos se nyt mitään vaikuttaa.
Aattelin itse jotain 40e (olen itsekin opiskelija joten tulot ei oo kummoiset) ja mietin että oisko sopiva.
ap
Itse ainakin hoitaisin sillä ihan mielelläni.
Olisi eri asia, jos olisi paljon enemmän hoidettavia, tai pienempi lapsi kyseessä, (siis sellainen, joka herää monta kertaa yöllä syömään)
enkä missään nimessä väheksy hoitajaa tietenkään, korvaamaton apu hän on tässä tilanteessa ja kyselenkin siksi että osaisin tarpeeksi hyvin hänelle korvata. Tarkoitus oli vain mainita että hoitokeikka on " helppo" kun lapsi on isompi, eikä vaadi esim. yösyöttöjä kuten vauva.
ap
Osta vaikka jotain hyvää jätskiä vielä pakkaseen, niin voi herkutella kun saa lapsen unille.
Vierailija:
Ei sitten ainakaan tulisi sanomisia puolin eikä toisin.
sanomista ei ole tulossa, ja tiedän hänen tulevan toistekin vaikkei saisi mitään, sillä hän on sukua lapselle ja tykkää lapsesta paljon :)
mun sisko on ollut tosi tyytyväinen tollaseen summaan tollasessa tilanteessa. eri asia jos on vaik päivän hoitamassa.
miksei opiskelija voi tulla tekemään ainoastaan sitä?
Älä yritä nyt väheksyä lapsenhoitajaa, kyllä hänenkin aikansa arvokasta on.