Söin just 2 isoa ravintolan pizzaa yksin, onko se normaalia?
Mietin millainen ruokahalu teillä muilla on? Onko normaalia, että söin just 2 isoa italialaisen ravintolan pizzaa ihan yksin - noin 15 minuutissa? Vai onko ruokahaluni normaalia suurempi? Tilasin siis ihan varta vasten kaksi itselleni.
Kommentit (5)
Yleensä tuollaisesta pizzasta pystyy syömään vain puolikkaan. Aika saavutus on, jos pystyy kokonaisen syömään - saati kaksi!
Normaaliin en ota kantaa, mutta ei se nyt ihan tavallista ole. Olen itsekin suuriruokainen ja pystyn vetämään koko pizzan kitusiini, mutta yleensä kavereilta jää jotain reunoja ja enemmänkin lautaselle. En ole koskaan nähnyt ihmisen syövän kahta kokonaista pizzaa kerralla. Mutta mikäs siin äjos nälättää.
AP tässä: Kiitos mielipiteistä! Jotenkin aavistelin, ettei tämä ihan normaalia ole... En ole edes täynnä vielä, voisin ihan hyvin syödä vielä lisää. En ehkä ihan kokonaista mutta puolikas menisi vielä. Mistä tällainen suuri ruokahalu vois johtua? Ei mulla ennen ole ollut näin suuri. Enkä ole raskaana enkä liiku erityisen paljon
Normaalia on! Olen itsekin vetänyt useamman kerran kaksi isoa pitsaa naamaan. Olen pienikokoinen nainen, tätä eivät monet tuttuni usko että napa vetää noinkin paljon ruokaa.
On ihan normaalia. Minäkin teen noin usein. Ensimmäinen on alkupala.