Naisten ulkonäkö/muoti villityksiä joita miehet vihaa?
Eli miehet kertokaapa mitä ette ymmärrä/mitä vihaatte/mikä näyttää naurettavalta jne jne.
Kommentit (82)
Mun mies ei tykkää ugg-tyylisistä kengistä. Sen mielestä ne on aivan järkyttävät. Meinasin silti ostaa ne talveksi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:31"]
Mun mies ei tykkää ugg-tyylisistä kengistä. Sen mielestä ne on aivan järkyttävät. Meinasin silti ostaa ne talveksi.
[/quote]
Yhdyn miehesi mielipiteeseen tässä.
Mun mies kammoaa pitkiä kynsiä, oli ne sitten omat tai tekosellaiset. Myös vahva meikki ja hajusteet ovat hänestä vastenmielisiä.
mieheltä:
"isoluuri" villitys :D
haaremihousut
teltat (liian isot vaatteet)
Joka ikinä vastaaja täällä nainen..eli jos nyt johonkin edes yrittää luottaa niin noihin jotka kysyivät omaltaan. Jos nekään oikeasti kysyivät
Rumat nutturat, jokka näyttää siltä kuin lintu olis rakentanu sinne pesän.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:10"]
Kysyin avokiltani, ja häntä kammoksuttaa korkeavyötäröiset housut ja pitkät, erittäin tiukat hameet.
[/quote]
Ah, korkeavyötäröiset housut naisella jolla hyvä peppu. Yläpeukku tälle.
Ylipäätään kaikki muoti-älyttömyydet. Kaikki muoti ei nimittäin todellakaan näytä hyvältä, vaikka toki hyvännäkösitäkin muotia on.
Jos joku keksisi, että bleiserin pukeminen väärinpäin, napit taaksepäin, on muotia, niin eiköhän kohta alkaisi kadulla näkyä näitä "takinkääntäjiä". Ja näyttäisivät totaali-spedeiltä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:17"]
Verkkosukat xl-xxxxxl naisella ;D
[/quote]
Kerran nuorena miehenä laivalla oli tuollaisiin verhoutunut tukevampi tyttö. Porukka kävi heittämässä sille jotain läppää et näyttää ihan rullakinkulta :D Tiedättehän, sellaselta missä se pötkö on kääritty sellaisten narujen sisään HAHA, eiperkele.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:21"]
[/quote]
Kerran nuorena miehenä laivalla oli tuollaisiin verhoutunut tukevampi tyttö. Porukka kävi heittämässä sille jotain läppää et näyttää ihan rullakinkulta :D Tiedättehän, sellaselta missä se pötkö on kääritty sellaisten narujen sisään HAHA, eiperkele.
[/quote]
Hyi vittu, kehtaatko kutsua itseäs mieheksi?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:18"]
Oman mieheni suusta: kultakellot ja kellot ylipäätään, suuret kultakorut, korkokengät, tissiverhotopit*, huulimeikki.
* http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/pregnant_tot5.jpg
[/quote]
et voi olla tosissas.. noi verhotopit sopii muuten läskeille parhaiten. ei hoikille ja normaalipainoisille naisille
[/quote]
Henkilökohtaisesti tykkään kultakoruista, korkokengistä ja huulimeikistä, mutta nuo ovat mieheni inhokkeja, kun niitä täällä kysyttiin. Tissiverhotopit ovat mulle neutraaleja - en vihaa muilla, mutta en käytä itse.
[/quote]
Minkälaiset on tissiverhotopit? :D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:21"]
[/quote]
[/quote]
Hyi vittu, kehtaatko kutsua itseäs mieheksi?
[/quote]
Kehtaan ilman muuta.
Vaikka olisinkin kyllä mieluummin nainen :D
[/quote]
Verkkosukat näyttää hyvältä timmien tanssityttöjen päällä, ajatelkaa vaikka Moulin Rouge'n esityksiä. Eikä se kunto ole iästäkään kiinni, esim. Madonna, joka ei nykypäivän peffanpehmusteista piittaa.
t. Puuma-fani
- tatuoinnit
- räikeän värisiksi värjätyt hiukset
- iPad
- se että käytetään pitkiä trikoohousuja hameen tai mekon kanssa
Kysyin mieheltäni (50v. ei mitään hajua mistään muodista tms.) vastasi että lävistykset. Siitä olen samaa mieltä itsekin, ei ole kauniita kellään, ei edes miehillä. Tavalliset korvikset naisella ok, ei muita tarvi, näyttää lähinnä noita-akan ruvilta...
Ripsienpidennykset on hirveintä ikinä!
t. Mies