Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ulkonäkö/muoti villityksiä joita miehet vihaa?

Vierailija
29.08.2014 |

Eli miehet kertokaapa mitä ette ymmärrä/mitä vihaatte/mikä näyttää naurettavalta jne jne.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:45"]

Jos haluaa esitellä paljasta pintaa, niin sen tulee sitten olla esittelemisen arvosta. Nykyään näkee usein napapaitoja, jotka paljastaa alla olevan siideripömppömahan... kamalan näköistä. t. mies

[/quote]

kaikille sovinisti-idiooteille tiedoksi: esittelen paljasta pintaa juuri sen verran kuin haluan. jos ei ole teidän mielestänne esittelemisen arvoista, niin se on teidän hlökohtainen voi-voi. koettakaa kestää. menkää vaikka äiteineen luo saamaan lohtua traumoihinne, kun tuhmat akat kulkevat epäpukevissa vaatteissa.
[/quote]
Grow up!

Vierailija
22/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää myös isoista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon että vihaan koko helvetin "muoti" -termiä. Eiköhän jokainen osaa pukeutua niin kuin itse parhaalta näyttää. En pystyisi ikinä  olemaan muotia seuraavan naisen kanssa.

Vierailija
24/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei tykkää legginssit+legginssit -yhdistelmästä.

Vierailija
25/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt helvettiin siitä kommentoimasta... Lukekaa,mutta antakaa miesten kertoa mielipiteensä

Ap

Vierailija
26/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% naisia täällä :D

Vastaukseni: haaremihousut, tunikat, leggingsit, kananpersetukat, tatuoinnit ja piirretyt kulmakarvat.

t. Mies

Vierailija
27/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipolven saappaat lyhyillä ja persjalkaisilla. instant saapasjalkakissa-vaikutelma.

Vierailija
28/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni suusta: kultakellot ja kellot ylipäätään, suuret kultakorut, korkokengät, tissiverhotopit*, huulimeikki. 

http://www.thebestpageintheuniverse.net/images/pregnant_tot5.jpg

Vierailija
29/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun myös tykkää naisilla tiukoista tai siis ihonmyötäisistä vaatteista. Ei tykkää isoista telttavaatteista. Noi tiukat vaatteet just timmeillä. Ei valailla.

Vierailija
30/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:18"]

Oman mieheni suusta: kultakellot ja kellot ylipäätään, suuret kultakorut, korkokengät, tissiverhotopit*, huulimeikki. 

[/quote]

et voi olla tosissas.. noi  verhotopit sopii muuten läskeille parhaiten. ei hoikille ja normaalipainoisille naisille

Vierailija
31/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:18"]

[/quote]

et voi olla tosissas.. noi  verhotopit sopii muuten läskeille parhaiten. ei hoikille ja normaalipainoisille naisille

[/quote]

Henkilökohtaisesti tykkään kultakoruista, korkokengistä ja huulimeikistä, mutta nuo ovat mieheni inhokkeja, kun niitä täällä kysyttiin. Tissiverhotopit ovat mulle neutraaleja - en vihaa muilla, mutta en käytä itse.

Vierailija
32/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä ja se sanoi: meikkaaminen ylipäätään, ripsen- ja hiustenpidennykset.

Vierailija
33/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet, pitkät ripset, kilo meikkiä, muotiblogien juttujen seuraaminen. Naiset vittuun tästä keskustelusta!

Vierailija
34/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeat rihkamakorut, joita nykyään näkee. Naiset: joku kullan värinen Michael Korsin kolikkoautomaattikello on kammo. Vatsaa rantarolexia miehellä. 

Tykkään koruista naisella ja ne saavat parhaillaan naisen näyttämään jotenkin arvokkaalta, mutta tyyli pitäisi säilyttää. Tässä vanhemmat naiset voittavat nuoret. Osin tietysti siksi, että niiden miehillä on enemmän läskiä lompakossa. Mutta tytöt, maltti on valttia: ei pojankaan kannata niitä muutamaa haiventa leuassaan vaalia, vaan ajella pois ja odottaa kärsivällisesti, että saa kasvatettua kunnon sängen. 

Vierailija
35/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni. "Ne perkeleen epäluonnolliset piirretyt kulmakarvat."

Vierailija
36/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin ihan uuden termin: tissiverhotoppi! Mun silmääni nuo näyttivät ihan kivalta, mutta itse en pysty tuollaisia käyttämään tai näytän siltä kuin olisin raskaan.

Oma mieheni haluaa antaa ketjuun panoksenaan ettei ymmärrä naisilla lyhyttä tukkaa, mutta sitä ei varmaan kyllä lasketa kun eihän se ole mikään muotijuttu.

Vierailija
37/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset kuulemma. "Lehmillä on lehmien ripset" sanoi hän.

Vierailija
38/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin avokiltani, ja häntä kammoksuttaa korkeavyötäröiset housut ja pitkät, erittäin tiukat hameet.

Vierailija
39/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti lihavalla, niin että läskit pursuaa. Paljastavat vaatteet yleensäkin lihavilla. Shortsit selluliittireisillä, tiukat farkut, hihaton yläosa = allit roikkuu, napapaita =siiderimaha pömpöttää jne.

Vierailija
40/82 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin avokiltani, ja häntä kammoksuttaa korkeavyötäröiset housut ja pitkät, erittäin tiukat hameet.