Kummassa lahkeessa?
Kummassa lahkeessa miehesi pitää kaluaan? Olen aivan pakkomielteinen miesten pullotusten tiiraaja ja vaikuttaa siltä että tilastollisesti on vasemmassa lahkeessa vehjettään pitävät enemistössä. Vai onko mahdollista pitää kummassa vaan?
Kommentit (17)
Minulla on mulokku edestä katsottuna vasemmassa lahkeessa ja pussit oikeassa.
Vasemmassa itsestään katsoen. Tanssiessa ei osu naisen reiteen.
Ihan kun suomi-miehillä olis niin isot kyrvät ettei ne lytyssä vaan roiku niissä verkkareissa
Niin arvasinkin että vasemmassa on ja siihen on joku selitys.
MIten niin lahkessa? Kauheen asenteellista, sekstistä, karsinoivaa tollanen:O Mulla on ihan nätti hame, ihan ilman mitään mamelukin lahkeita.
Free balling
Hahaha free balling :D kiitos illan nauruista!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:33"]Niin arvasinkin että vasemmassa on ja siihen on joku selitys.
[/quote]
harva mies tanssii paritansseja joten mikä muu voisi selittää vasemman puntin?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:33"]Niin arvasinkin että vasemmassa on ja siihen on joku selitys. [/quote] harva mies tanssii paritansseja joten mikä muu voisi selittää vasemman puntin?
[/quote]
Ajattelin lähinnä että olisi jokin anatominen seikka tai joku tasapainojuttu josta johtuisi että vasen olisi luonnollisempi, mutta ehkä se on koosta kiinni. nykyäänhän pidetään kanssa housuja niin alhaalla ettei kaikilla miehillä edes ylety kumpaankaan lahkeeseen.
Teippaan esinahasta napaan kiinni. Pallit teippaan taas reisiin omille puolilleen. Näin ei hölsky juostessa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:52"]
Kummassa lahkeessa miehesi pitää kaluaan? Olen aivan pakkomielteinen miesten pullotusten tiiraaja ja vaikuttaa siltä että tilastollisesti on vasemmassa lahkeessa vehjettään pitävät enemistössä. Vai onko mahdollista pitää kummassa vaan?
[/quote]J jos asiallista vastausta haet, niin ei kummassakaan! Housuliikkeeseen sovittamaan oikeankokoiset pöksyt!
Kyllä se vasempaan jostain syystä luontevammin menee.. Kaartuu seisokissakin hieman vasemmalle, vaikka olen kyllä enemmän oikeistolainen.
Joo vasemmassa ja on muutenkin hieman kiero vasemmalle.
Selv ästi on jumala luonut kikkelin kaartamaan vasemmalle ihan lähitanssimista ajatellen.
Yltääkö jollain muka lahkeeseen?? Ei mulla ainakaan.. Nyt masentaa..
Mulla on oikeassa sukassa.