Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haikea mieli :(

Vierailija
29.08.2014 |

Syksy tekee tuloaan ja on niin haikea olo. Kesä meni liian nopeasti ja ilma on viilentynyt huomattavasti. Lehdet alkavat kellastua, luonto valmistautuu pikkuhiljaa talveen. Joka syksy tulee sellainen surullinen mieli, vaikka pidänkin kaikista vuodenajoista. Pimeinä iltoina itken joskus hiljaa yksikseni. Kesä tosiaan taisi mennä jo... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usein samantyylinen fiilis syksyisin, vaikka tästä vuodenajasta paljon tykkäänkin. Tänä vuonna vielä vaikeampaa kuin aikaisemmin, sillä nyt ollaan työttömänä. Masentaa siis jo ennestään :(

Vierailija
2/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas kiljun riemusta kun talvi on ihan kulman takana. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni, koska se hirveä hellejakso vei kaikki mehut. 

Nro 2, oon myös työtön. Lama ei katso vuodenaikaa. 

Vierailija
4/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niin syksystä, kuulautta

Vierailija
5/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat ajatukset. Odotin vielä, että tulisi samanlainen syksy kuin viime vuonna. Mutta ei, sataa lähes joka päivä, eikä aurinko juurikaan paista. Tänään ollessani lenkillä purskahdin itkuun, kaksi kertaa.

Vierailija
6/6 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta syksy on ihana!  Värit, kuulas valo, voi taas pukeutua muuhunkin kuin hellemekkoon, iltaisin tunnelmallista polttaa kynttilöitä ja lukea sateen ropistessa kattoon... Teatterin ym paikkojen kausi alkaa, voi taas pukeutua vähän paremmin ja lähteä nauttimaan esityksistä. Tässä vaiheessa mökillä olo, niin kivaa kuin se onkin, alkaa jo vähän kyllästyttää, pääsee puuhailemaan muuta. Mua masentaa sitten marraskuun lopulla vasta, kun alkaa talvi. Neljä pimeää kuukautta rospuuttoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi